ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی در توسعه اقتصاد دریا محور

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تعامل دستگاه‌های اجرایی در توسعه اقتصاد دریا محور را یک ضرورت دانست.

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اعلام کرد:در راستای اجرای سیاست‌های دولت و به منظور تحقق برنامه‌های اقتصادی در موضوع امنیت غذایی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه موجود جهت ذخیره سازی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که به منظور تبادل نظر پیرامون تسریع در امور گمرکی و تسهیل در فرآیند‌های اداری صورت گرفت، گرزین مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد و هیات همراه از سیلوی دولتی و ۱۰۳ هزار تنی شهید میرزاپور نکا بازدید کردند.

وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران هم در این نشست ضمن تشریح روند حمل گندم از بندر به سیلو و تحت کلید قرار دادن کندو‌های آن، مدیریت تامین کالا‌های اساسی و تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های بنادر شمالی را امری ضروری دانست و گفت: اهتمام و تعامل دستگاه‌های اجرایی در توسعه اقتصاد دریامحور و توسعه مبادلات تجاری با کشور‌های حاشیه خزر موجب افزایش تراز تجاری و رونق اقتصادی در استان خواهد بود.

او افزود: استفاده از ظرفیت بنادر استان در تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور و توسعه زیرساخت‌های ذخیره سازی گندم و روغن خام در استان از مهمترین برنامه‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران است.

در بازدید امروز که در راستای سیاست‌های دولت در تامین کالا‌های اساسی از جمله گندم و روغن خام از طریق کشور‌های حاشیه دریای خزر صورت گرفت، واردات گندم و روغن خام از طریق بندر امیرآباد، تسهیل در فرآیند‌های ترخیص کالا‌های اساسی و مسائل مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار