پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در مسجدسلیمان

رییس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان از پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

 هوشنگ شرفی رئیس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان گفت: یک واحد قصابی متخلف در سطح شهرستان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی و کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

او می‌گوید: اکیپ‌های نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی شهرستان در اجرای وظایف قانونی و به منظور ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه با همکاری عوامل پلیس نظارت بر اماکن عمومی نسبت به پلمب این واحد متخلف اقدام نمود.

او ادامه داد: تمامی واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی توسط این اداره می‌بایست شرایط لازم جهت عرضه بهداشتی فرآورده‌های خام دامی را رعایت کنند.

رییس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان از شهروندان درخواست کرد: به مهر و لیبل الصاقی دامپزشکی بر روی لاشه و همچنین نحوه نگهداری لاشه و یا سایر فرآورده‌های خام دامی توجه نمایند و از مکان‌های مورد تایید که تحت نظر بازرسان اداره دامپزشکی می باشد نسبت به تهیه فرآورده خام دامی اقدام نمایند و با عملی کردن پیام‌های بهداشتی دامپزشکی سلامت خانوده خود را تضمین کنند.

او گفت: کشتار غیرمجاز دام تخلف است و برابر قوانین با افراد متخلف به ‌شدت برخورد خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نیست که در این شهر خیلی اشتغال هم هست امیدوارم ابتدا تذکرات و آموزش های لازم داده شود و بعدا پلمپ از این واحد برداشته شود