دبیر علمی اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظام:

جوانی جمعیت در امنیت کشور موثر است

امیر سرتیپ شکوهی گفت: جوانی جمعیت می‌تواند در امنیت کشور موثر باشد و هر نوع کوتاهی در این رابطه آسیب‌های جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

امیر سرتیپ حسین شکوهی دبیر علمی اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی که روز چهارشنبه در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی برگزار شد، با تاکید بر اینکه افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ ساز، لازم است در راستای فریضه جوانی جمعیت و قدرت نظامی بیش از پیش ورود کنند، اظهار داشت: جوانی جمعیت می‌تواند در امنیت کشور موثر باشد و هر نوع کوتاهی در این رابطه آسیب‌های جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت که از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح ابلاغ شده است، را در دستور کار قرار داد و با استفاده از ظرفیت‌های موجود با بررسی علمی و ایجاد یک فضای تعاملی و تفاهمی بین مراکز مطالعات راهبردی اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی را امروز برگزار کرده است.

دبیر علمی اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی افزود: این مشارکت با حضور بیش از ۴۲ سازمان و نهاد کشوری و لشکری درحال برگزاری است.

سرتیپ شکوهی ادامه داد: کمیته علمی این همایش در طول یکسال اقداماتی اعم از تعیین اعضای کمیته علمی همایش، نهایی سازی اهداف و محور‌های همایش، ابلاغ فراخوان و پذیرش مقالات هم به صورت الکترونیکی و مکتوب، فراخوان و دعوت از سازمان ها، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی کشوری و لشکری برای ارسال عناوین پیشنهادی مقالات در قالب‌های اعلامی، فراخوان مشارکت سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تعیین محور‌هایی که از آنها دعوت شده را پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه استقبال گسترده پژوهشگران و فرهیختگان کشور باعث شد تا ۳ مرحله دریافت مقاله‌ها برای این همایش تمدید شود، گفت: ۱۱ نشست علمی - تخصصی مرتبط با محور‌های همایش، تعیین برنامه زمانبندی برنامه‌ها، تعیین کمیته داوران برای ارزیابی مقالات توسط داوران و تعیین مقالات برتر برگزار شد که در ادامه این همایش ارائه می‌شود.

سرتیپ شکوهی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ مقاله دریافت و از این تعداد بالغ بر۲۴۲ مقاله برای داوری ارسال و ترتیبی اتخاذ شد این مقالات با دسته‌بندی در محور‌های مختلف به داوری گذاشته شود که از این تعداد، ۵۸۶ داوری با حضور ۴۲ داور که از داوران حوزه جمعیتی کشور و دفاعی امنیتی کشور بودند در این امر مهم همکاری و شرکت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مهریه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام
درباره حمایت از طرح جوانی جمعیت از مناطق و شهرستان های مرزی تربت جام و تایباد و باخرز خواهشا یه گزارش تهییه کنید ببینید چقدر حمایت کردن یه وام میخوان بدن اومدن تبصره گذاشتن و نمیدن زمین فقط در حد حرف و ماشین هم که خدا میداند به چه کسایی دادن...اینم از حمایتشون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بزرگان سیاسی و لشکری فقط حرف میزنن ولی عملی تو کاراشان نیست....
آخرین اخبار