فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

هر جا ورزشکاران مقام بیاورند، به امنیت، پایداری و قدرت بازدارندگی کشور کمک کرده اند

سردار نظری با قدردانی از افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه‌های مختلف ورزشی، گفت: هر جا ورزشکاران مقام بیاورند، به امنیت، پایداری و قدرت بازدارندگی کشور کمک کرده اند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست با قهرمانان ملی و فراملی استان کرمان که با حضور مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان و سایر مسئولان استانی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،گفت: چند سالی است که دشمن جنگ شناختی ـ رسانه‌ای علیه کشور ما با هدف  ناامید کردن مردم از آینده و از بین بردن نقاط قوت را آغاز کرده است.

وی افزود: غرب و دشمن سه نهاد مهم خانواده، مدرسه و مسجد را نشانه گرفته اند تا با تضعیف و تخریب این سه نهاد تاثیر گذار، کشور عزیزمان را از درون متزلزل کنند؛ اما به حول و قوه‌ی الهی، با ایمان، اعتقاد و مجاهدت مسئولین، مردم و شما ورزشکاران، عملیات روانی دشمن در همه‌ی زمینه‌ها با شکست مواجه شده است.

سردار نظری با قدردانی از افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه‌های مختلف ورزشی، کار آن ها را مشت محکمی در برابر تبلیغات  مخرب استکبار جهانی در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: هر جا که شما ورزشکاران مقام بیاورید، به امنیت، پایداری و قدرت بازدارندگی کشور کمک کرده اید.

سردار نظری نمونه‌ای از تبلیغات پوشالی غرب را دم زدن از حقوق بشر و احترام به حقوق زنان و کودکان بیان کرد  و افزود: تمام انسان‌های آزاده جهان از جنایاتی که دشمنان در حق ملت، زنان و کودکان مظلوم غزه مرتکب شده اند آگاه شدند و بدین ترتیب، ماهیت پوشالی و تهی این شعارهایشان عیان شد.

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.