افشای «ناامیدی عمیق» مقامات صهیونیست پس از توقف ارسال مهمات از آمریکا

یک مقام صهیونیست، تنش‌های عمیق بین تل‌آویو و واشنگتن را فاش کرد و گفت: مقامات رژیم پس از تصمیم اخیر آمریکا ناامید شده‌اند.

ان‌بی‌سی نیوز به نقل از یک مقام صهیونیست که نام او فاش نشده، می‌گوید تصمیم آمریکا برای توقف ارسال یک محموله بزرگ تسلیحات تهاجمی به تل‌آویو، سبب ناامیدی عمیقی بین مقامات رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش این شبکه، این مقام ناشناس گفت که تنش‌ها بین دو طرف پیش از آن هم بالا گرفته بود؛ زمانی که «اسرائیل احساس کرد آمریکا اجازه داده است تا با اعلامیه پذیرش آتش‌بس از سوی حماس، غافلگیر شود». 

 رژیم صهیونیستی پیش از این تلاش داشت شکاف‌های بین دو طرف را کم اهمیت جلوه دهد و اعلام کرد که دو متحد اختلافات خود را «پشت در‌های بسته» حل می‌کنند. 

گفته می‌شود محموله مذکور که قرار بود از آمریکا به سرزمین‌های اشغالی فرستاده شود، شامل هزار و ۸۰۰ بمب دوهزار پوندی و هزار و ۷۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی بوده است. رسانه‌ها می‌گویند بعید است این اقدام بتواند حمله زمینی به رفح را متوقف کند؛ اما به هر حال نشان دهنده افزایش تنش‌ها بین دو طرف است. 

گفتنی است، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آبان ماه امسال برگزار خواهد شد و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که حمایت بی چون و چرای جو بایدن از رژیم صهیونیستی در جنگ، احتمالا به ضرر او تمام خواهد شد. سی‌ان‌ان روز یکشنبه گزارش داد که با قیام دانشجویان آمریکایی و اعلام حمایت از غزه، ادامه حمایت‌های بایدن از تل‌آویو می‌تواند سبب رویگردانی نسل جوان شده و هزینه گزافی برای او داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ایالات مشمئزه آمریکا ! از ابتدا با اشغال و کشتار و تجاوز و غارت شکل گرفت و در طی چند قرن در این مسائل ابر جنایتکار شد ( به کمک بدست گرفتن ذخایر طلای کشورها بعد از پایان جنگ جهانی و جایگزین کردن کاغذ دلار! بجای آن و قرا دادن مجسمه آزادی در منهتن روبروی اروپا و آسیا! برای تشویق مهاجرت به سرزمین بهشت عشق و حال و سرمایه گذاری و به بردگی گرفتن نوین دانشمندان و خردمندان برای برتری تکنولوژی! برخورد شدید با دانشجویان و اساتید این حقیقت که علم برده ای است برای ابر قدرتها را ثابت کرد) بعید است که مهمات ارسالی این وحشی ها به صهیون حرامی قطع شود یا بصورت پنهان ارسال می کنند یا از قبل با توسل به هوش سیاه خود برای چنین شرایطی ذخیره سازی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
اربابشو نم ترسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر کسی به نامیدی دچار شود زندگی خود را در حال باختن است
بد دردی است خالو
Iran (Islamic Republic of)
زاحر ضندگی
۱۹:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
همش فیلمه داداش...فهمیدن چه خبره.. رسانه ای اعلام میکنن که آمریکا دیگه مهمات نمیفرسته تا هم جو آشوب آمریکا آروم بشه و هم برنامه فریب برا حمله دارن...
وگرنه اگه قراره مهمات نفرستن چرا سناتور آمریکایی افشا کرد که باید غزه با خاک یکسان بشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر از روز ازل هیچ کشوری به صهیونیست ها کمک مالی .استژادی .اطلاعاتی وتجهیزات جنگی نمیکردند
صهیونیست ها یک هفته هم دوام نمیاوردند
دانشجویان عزیز دل در سراسر کشورها به تظاهرات .تحصن و اعتصاب ادامه دهید
تا رژیم صهیونیستی سرنگون شود
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بالاخره دمکرات ها زیر پای نتانیاهو را هم خالی کردن
آخرین اخبار