قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای گلستان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

استاندار گلستان و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از تلاش‌های مدیرکل صدا و سیمای گلستان در برگزاری با شکوه مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در صدا و سیمای گلستان قدردانی کردند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان و سرهنگ کاظمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز در نشست آغاز برنامه‌های دفاع مقدس در یادمان شهدای گمنام گلستان به رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای گلستان لوح سپاس اهداء کردند.

در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است:
جناب آقای رسول شکری نیا مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز گلستان؛ شهادت قله بلند تکامل انسانی و خون شهید سبزینه حیات طیبه اخروی و تربت او دارالشفای آزادگان است، شهداء در جوار رحمت حق شاهدان محفل انس اند. شهادت پایان نیست، آغاز است. تولدی دیگر است در جهانی فراتر از آنکه عقل زمینی به ساحت قدسی آن راه یابد.

شهادت جانمایه انقلاب اسلامی است و قوام و حیات نهضت ما در خون شهید است..

ان شاء الله با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی، پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین بهره گیری از توانمندی خود و همه قابلیت‌های آن مرکز، با احداث یادمانی شایسته برای آن شهید گرانقدر، در جهت تبیین، حفظ و اشاعه فرهنگ غنی و ارزشمند شهادت، دفاع مقدس و مقاومت بیش از پیش موفق و موید باشید.

برچسب ها: تقدیر ، شهید گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار