آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد در کهنوج

دادستان کهنوج از آزادی ۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به همت انجمن حمایت از زندانیان و کمک‌های مردمی در کهنوج خبر داد.

امید رضایی بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغی قوه قضاییه به دادگستری‌های سراسر کشور طی امسال، موضوع صلح وسازش در پرونده‌های قضایی است.

 سینا سیدی پور، پزشک و جراح معتمد انجمن حمایت از زندانیان کهنوج گفت: با هدف پویش مردمی و رسالت انجمن حمایت از زندانیان و به دستور ریاست قوه قضائیه سعی بر این داشتیم، خانواده‌های کم برخوردار زندانیان و خود زندانیان جرایم غیر عمد را که  در داخل زندان هستند، تحت پوشش مالی و کمک‌های پزشکی قرار بدهیم. 

وی افزود: اخیرا طی حرکت خودجوشی که با اطلاع رسانی ما و کمک‌های مالی مردم صورت گرفت، توانستیم ۲  نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را که در داخل زندان هستند، آزاد کنیم و بدهی‌های آن‌ها را پرداخت کنیم. 

جراح و پزشک معتمد انجمن حمایت از زندانیان کهنوج با بیان اینکه بعد اجتماعی آزادی زندانیان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: امیدواریم که این اقدام متداوم باشد و عزیزان و همکارانی که کمک کردند، تاثیرات مفید آن را ببینند.

خانم معاذالهی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهنوج نیز در این خصوص گفت: امیدواریم این پویش، فعالیت گسترده و موثر و مثمر ثمری داشته باشد تا بتوانیم با حمایت مردم و خیران زندانیان جرائم غیر عمد زیادی را رهایی بخشیم.

وی افزود: مردم و نیکوکاران شهرستان کهنوج، مثل همیشه از قافله کار خیر عقب نماندند و حتی در مراحلی نیز پیشتاز و پیشگام بوده‌اند و با مشارکت در این پویش خداپسندانه، امید و شادی را به هم نوعان خود هدیه داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار