اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل علم و ایمانی است که از معلمان فرهیخته آموخته‌ایم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل علم و ایمانی است که از معلمان فرهیخته آموخته‌ایم.

سیدعلی مهاجر در مراسم گرامی‌داشت سال‌روز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: توام شدن علم و ایمان رمز پیش‌رفت پر شتاب ایران اسلامی بوده است و این تلفیق در هر عرصه‌ای که اتفاق افتاد، شاهد توفیقات چشم‌گیر و افتخار آمیز بوده‌ایم.

او افزود: قطعا اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل علم و ایمانی است که از معلمان آموخته‌ایم و وعده‌های صادقی را که نمایشی از توانمندی و برتری علمی و نظامی ماست را رقم می‌زنیم.

مهاجر ادامه داد: اگر اکنون هستند کسانی که تعرض به ایران اسلامی را برنمی‌تابند و برای اقتدار و امنیت این سرزمین از جان مایه می‌گذارند و کسانی هستند که در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی پرچم ایران اسلامی را بر افراشته می‌کنند، به واسطه تعلیم و تربیتی است که از معلمان و اساتید فرهیخته و باورمند آموخته‌اند.

او گفت: قدردان و سپاس‌گزار معلمان و اساتیدی هستیم که آینده‌ی کشور و انقلاب اسلامی را با تربیت آینده سازان رقم می‌زنند و باور ما می‌توانیم و اتکا به توان و استعداد خویش را در جوانان و نوجوانان شکوفا می‌کنند.

مهاجر افزود: باید مراقبت نماییم اسیر و گرفتار فضای مجازی و رسانه که ابزاری در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن است و به راحتی جای حق و باطل، شهید و جلاد را عوض می‌کند، نشویم و تحت تاثیر قرار نگیریم.

در پایان این مراسم از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی گلستان تجلیل شد.

برچسب ها: روز معلم ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار