شاه محمدی: پرسپولیس حقش قهرمانی است/ قرارداد اوسمار باید تمدید شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان بهتر از تیم‌های دیگر بازی می‌کنند و حقشان قهرمانی است.

جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم هوادار اظهار کرد: تیم پرسپولیس از لحاظ فنی خوب است، اما ایراداتی هم دارد، اما بهتر از تیم‌های دیگر بازی می‌کند و حقش قهرمانی است. به نظرم سرخپوشان می‌توانند تیم هوادار را شکست بدهند.

او افزود: مسعود شجاعی از زمانی که به تیم هوادار آمده، عملکرد این تیم بهتر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که کار فنی اش عالی است و بازیکنانش حرفش را گوش می‌دهند. تیم پرسپولیس با وجود اینکه بازی سختی برابر هوادار دارد، اما به نظرم ۲ بر هیچ پیروز می‌شود.

شاه محمدی درباره اینکه برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه پاس قوامین  به ضرر سرخپوشان نیست، گفت: صددرصد برگزاری بازی در دستگردی به ضرر سرخپوشان است. من نمی‌دانم سازمان لیگ دنبال چه چیزی هست و دنبال این است  که تماشاچی را  به ورزشگاه راه ندهد. مسئولان بگذارند که مردم از فوتبال لذت ببرند و در ورزشگاه آزادی این بازی را برگزار کنند. باشگاه‌های ما حرفه‌ای نیستند و هیچ کدام از تیم‌های ما ورزشگاه اختصاصی ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سومین محرومیت متوالی سرخپوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم اینها کار‌های بچگانه است. سروش رفیعی که تجربه لازم را دارد کنار خط خطا کرد در حالی که بازیکن حریف تا انتها هم می‌رفت اتفاقی نمی‌افتاد. او  به عنوان بازیکن حرفه‌ای نباید اشتباه  کند، چون به ضرر تیم پرسپولیس تمام می‌شود. البته اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد، اما من فکر می‌کنم بازیکنان در چنین بازی‌هایی باید حوصله داشته باشند، چون داوران هم علیه پرسپولیس سوت می‌زنند. ما باید بازی‌های خودمان را انجام بدهیم تا پیروز شویم. خطایی که سروش رفیعی کرد همان صحنه در بازی استقلال رخ داد و بازیکن آبی پوش همان خطا را چند بار تکرار کرد، اما اخراج نشد. برخی از داوران ما سلیقه‌ای قضاوت می‌کنند. اگر  قوانین فیفا را اجرا می‌کردند باید ۲ بازیکن استقلال در بازی با ذوب آهن اخراج می‌شدند.

او درباره رقابت تنگاتنگ بین پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس قهرمان می‌شود، چون استقلالی‌ها خیلی حاشیه دارند و نمی‌توانند خودشان را جمع کنند. نیمکت استقلال برای یک گل به آسمان می‌پرند. تیم پرسپولیس قهرمان می‌شد، اما مربی اش تکان نمی‌خورد، چون ما چندین بار قهرمانی را دیدیم، اما استقلالی‌ها قهرمانی را ندیدند. اگر داوران و فدراسیون فوتبال بگذارند، پرسپولیس امسال قهرمانی را به دست می‌آورد.

شاه محمدی درباره عملکرد ارونوف بیان کرد: بازیکن خیلی خوبی هست. البته بازیکنان نمی‌دانند چطور به ارونوف پاس بدهند و فضایی ایجاد شد و او توانست گل بزند.  این بازیکن یک مقدار باید جا بیفتد و سال بعدی بهتر خواهد شد و با شرایط فوتبال ما آشنا می‌شود. به نظرم  سرخپوشان خرید خوبی کردند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تمدید قرارداد اوسمار را چطور می‌بیند، بیان کرد:  به نظرم باید قرارداد اوسمار را تمدید کنند. تیم پرسپولیس با هدایت اوسمار به خوبی  نتیجه گرفته و در چند بازی متوالی هم به پیروزی رسیده است.  معتقدم تیم پرسپولیس در بازی جام حذفی هم به صورت اتفاقی شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت. همچنین بازیکنان این مربی  را دوست دارند و او خوب کار می‌کند. ما باید بازیکنی بخریم که درجه یک و در  سطح پرسپولیس باشد و بازیکنان درجه چندم به درد سرخپوشان نمی‌خورد. ارونوف و عبدالکریم حسن عالی کار می‌کنند و باید نفراتی مثل این ۲ نفرجذب شوند.

خبرنگار: مریم طایفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار