الزام کارفرمایان البرز به درج پایه سنوات در لیست های حق بیمه

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: تمام کارفرمایان این استان از امسال موظف به درج پایه سنوات بیمه شدگان در لیست های ارسالی به تامین اجتماعی شدند.

داود سعدزاده گفت :درج پایه سنوات فقط در صورت ارسال لیست برخط (آنلاین) و نه کپی از ماه قبل امکان پذیر بوده و درج روزهای کارکرد ، دستمزد روزانه ، تکمیل فیلد پایه سنوات بر اساس سوابق بیمه شدگان طبق جدول ارسالی سازمان تامین اجتماعی در زمان تنظیم لیست الزامی است.

وی ادامه داد: در اجرای مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شورایعالی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعیین حداقل دستمزد و سایر سطوح دستمزدی و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۳ مقرر شد کارفرمایان مشمول قانون کار به تمام کارگران اعم از دائم و موقت و مجرد یا متاهل مبلغی به عنوان پایه سنواتی که در سال ۱۴۰۳ دارای یکسال سابقه کار شده یا یکسال از دریافت آخرین پایه سنواتی آنان گذشته باشد و همچنین برای متاهلان حق تاهل پرداخت و به هنگام تنظیم صورت مزد و مزایا نسبت به درج مبالغ یادشده به همراه سایر اقلام مشمول در ستون مربوطه به شرح ذیل و کسر حق بیمه متعلقه پرداخت آن به شعبه اقدام نمایند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: این موضوع در شعب و کارگزاری های تابعه تامین اجتماعی استان البرز اطلاع رسانی و ابلاغ شده و کارکنان این اداره کل آماده هر گونه همکاری با کارفرمایان هستند.

وی تاکید کرد: کارفرمایان ارسال لیست و پرداخت حق بیمه را به روزهای آخر ماه موکول نکنند تا در صورت بروز مشکل وقت کافی برای اصلاح لیست داشته باشند.

سعدزاده گفت : خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در استان البرز از طریق ۹ شعبه اصلی، یک شعبه اقماری و هفت واحد کارگزاری انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.