نظارت ۶۴۵ بازرس بر روند برگزاری و سلامت دور دوم انتخابات مجلس

رییس هیات بازرسی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : ۶۴۵ بازرس بر روند برگزاری و سلامت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه نظارت خواهند کرد.

غلامرضا مرتضوی رییس هیات بازرسی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : تعداد بازرسان، مسئول حُسن جریان و صحت انتخابات و نظارت بر اجرای مطلوب آن را در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه بر عهده دارند.

وی با تاکید بر سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات و با بیان اینکه بازرسان در تمام شعب اخذ رای حضور خواهند داشت اظهار کرد: به ازای هر صندوق اخذ رای یک بازرس بر روند کار رای گیری نظارت خواهد کرد.

رییس هیات بازرسی حوزه انتخابیه کرمانشاه با تاکید بر لزوم رعایت اصل حفظ بی‌طرفی در برگزاری انتخابات از سوی بازرسان اضافه کرد: رویکرد هیات بازرسی مشاوره، همراهی، ارشاد و تلاش برای حُسن اجرای مطلوب انتخابات به مجریان برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی شائبه در روز جمعه است.

مرتضوی افزود: بازرسان همانند سایر عوامل برگزاری انتخابات، امین آرای مردم هستند و برای صیانت از آرای مردم و پیشگیری از هرگونه تخلفات انتخاباتی عاری از هرگونه جانبداری از شخص و یا گروه خاصی با تمام توان تلاش خواهند کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار