همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی:

صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود

سردار عبدالفتاح اهوازیان گفت: آخرین سنگر دفاع از ولایت حضور در همین یادواره شهداست.

سردار عبدالفتاح اهوازیان از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امشب پنجشنبه در اجتماع بزرگ الی بیت‌المقدس و چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با تبریک دهه کرامت گفت: کسانی که امروز یک تنه کار فرهنگی می‌کنند و در سنگر اقتصادی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند شایسته قدردانی هستند.

وی افزود: باید از پلیس که امروز در میدان مین قرار گرفته و در سنگر عفاف و حجاب جوانمردانه پای کار است حمایت کنیم و دستشان را ببوسیم.

اهوازیان تصریح کرد: عده‌ای امروز در امنیت مرز‌های سرزمینی و مرز‌های اعتقادی تلاش می‌کنند همه باید در کنار هم ید واحده باشیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

همرزم شهید سلیمانی افزود:شهید سخنران، مداح، دعاکن و تماشاچی نمی‌خواهد، شهید رهرو می‌خواهد، مواظب باشیم پست و مسئولیت‌ها ما را از مسیر درست منحرف نکند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین سنگر دفاع از ولایت حضور در همین یادواره شهداست، سه سال و اندی از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشت، اما مکتب شهید سلیمانی در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه غریب مانده است.

سردار اهوازیان عنوان کرد: اکثر حاضران در جلسه نسل جوان هستند که این جای تحسین است، بصیرت نسل جوان امروز هزاران بار بیشتر از جوانان دیروز است و با محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام عجین شدند.

برای تبیین عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» تلاش شود/عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست



سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا امشب در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان گفت: امنیت، آرامش و آسایشی که در استان و کشورمان داریم به برکت به ثمر نشستن خون‌های پاک شهداست که باید قدر بدانیم.

وی افزود: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا مرهون جانفشانی شهدایی است که از همه چیزشان گذشتند.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ اسلام شاهدیم که حکومت ولایی اولین سیلی را بر پیکره کثیف رژیم صهیونسیتی زد چنانکه ایرانیان خارج از کشور هم به این اتفاق اعتراف می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا افزود: نتیجه وعده صادق، رستاخیز و جنبش دانشجویی در آمریکا و ۲۶ ایالت آن است که در کشور‌های اروپایی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب به ثمر نشسته است.

وی عنوان کرد: عملیات وعده صادق که با تلاش نیرو‌های مسلح رقم خورد باید به درستی تبیین شود. امروز وضعیت رژیم صهیونسیتی شکننده‌تر از قبل شده و به زوال نزدیک است.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: از مردم خوب استان گلستان می‌خواهم به شکرانه برکاتی که خدای مهربان با نزول بارش رحمت الهی فرستاده سجده شکر به جای آورند.

منبع: بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.