۶۴ درصد از اعتبارات پارسال استان به اسدآباد اختصاص یافت

فرماندار اسدآباد گفت: در اواخر سال گذشته میزان اعتبارات به بیش از ۱۱۶ میلیارد تومان افزایش یافت و افزون بر ۷۴ میلیارد تومان آن معادل ۶۴ درصد تخصیص یافت. 

فرماندار اسدآباد با اشاره به اعتبارات سال گذشته شهرستان اسدآباد گفت: اعتبارات شهرستان اسدآباد در ابتدای سال ۱۴۰۲ افزون بر ۷۹ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان از سه محل استانی، نفت و گاز و متوازن بود که این میزان اعتبارات در اواخر سال گذشته به بیش از ۱۱۶ میلیارد تومان افزایش یافت و افزون بر ۷۴ میلیارد تومان آن معادل ۶۴ درصد تخصیص یافت.

حسین‌علی شرکایی گفت: تا پایان شهریورماه سال‌جاری فرصت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ بوده که این اعتبارات هر چه سریع‌تر باید جذب شود چراکه جذب این اعتبارات از نقش مؤثری در تخصیص اعتبارات سال‌جاری برخوردار خواهد بود.

او با بیان اینکه اعتبار و بودجه ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است، گفت: با ابلاغ اعتبار سال ۱۴۰۳ سهم شهرستان‌ها در نهایت ظرف دو هفته پس از اعلام براساس مشخص شدن شاخص‌های توزیع اعتبار برنامه‌ها توزیع می‌شود که اگر بخواهیم سهم شهرستان اسدآباد در این رابطه افزایش دوچندان داشته باشد، توجه به مشخص شدن شاخص‌های توزیع اعتبار برنامه‌ها ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.