استاندار:

نباید منتظر صف‌های مردمی در پشت اتاق مدیران باشیم

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فرار نکردن از مشکلات از ویژگی‌های دولت سیزدهم است و نباید منتظر صف‌های مردمی در پشت اتاق مدیران باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی عصر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان چایپاره، با بیان اینکه دولت سیزدهم عزم جدی برای خدمت‌رسانی شبانه روزی به مردم دارد، افزود: هیچ اولویتی بالاتر از خدمت جهادی به مردم نبوده و از این رو حضور مدیران استانی و شهرستانی در میان مردم یکی از رکن‌های اصلی این دولت است.

محمد صادق معتمدیان با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم جهت شتاب بخشیدن به روند توسعه شهرستان چایپاره، خاطرنشان کرد: این شهرستان با همراهی مردم و با تلاش شبانه روزی مسئولان، در حال حرکت به سمت رشد شاخص‌های مختلف و به ویژه عمرانی، اقتصادی و اجتماعی است و امیدواریم بخشی از عقب ماندگی‌های آن برطرف شود.

مقام ارشد اجرایی استان به سفر‌های موفق استانی رئیس جمهور نیز اشاره کرده و افزود: ریاست جمهوری به همراه هیات دولت، در سال اول دولت سیزدهم از ۳۱ استان بازدید میدانی داشته و سفر‌های شهرستانی در آذربایجان‌غربی نیز در این راستا آغاز شد که سفر به ۲۰ شهرستان در سال نخست به اتفاق معاونین و کارشناسان امر، در حیطه این سیاست‌گذاری است.

معتمدیان اضافه کرد: با سفر‌های شهرستانی و بازدید میدانی، تمامی مشکلات جامعه شهری، عمرانی، بهداشت و اجتماعی و اقتصادی احصاء و به صورت تخصصی رفع موانع می‌شود تا ریل گذاری کامل با تعیین نقشه راه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اجرای عدالت و توازن در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی، افزود: توزیع متوازن اعتبارات و همچنین نگاه عدالت محور در شهرستان‌ها، در دستور کاری استان قرار دارد. 

استاندار آذربایجان‌غربی به عبور ملت ایران از تحریم‌های ظالمانه و حضور پرشور در انتخابات اخیر نیز اشاره کرده و یادآور شد: علیرغم اینکه رسانه‌های معاند هزینه زیادی کردند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، اما مردم ایران اسلامی و آذربایجان غربی در یک عزم ملی و با ثبت مشارکت ۴۷ درصدی، حماسه آفرینی کردند.

معتمدیان با بیان اینکه مردم شهرستان چایپاره در انتخابات، مشارکت ۶۵ درصدی داشتند، افزود: این مشارکت نشان از انقلابی بودن مردم این منطقه و قدرشناسی اهالی این شهرستان است.

وی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات دولتی در روستاها، تصریح کرد: زمانی که به مردم گفته می‌شود زندگی روستایی خود در روستا‌ها را رها نکنند، باید از سمت دولت تمامی شاخص‌ها از جمله ارائه گاز، برق، آب و خدمات بهداشتی و مسکن جدی گرفته شود و دولت سیزدهم خود را ملزم به اجرای این سیاست در روستا‌ها می‌داند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم فرار نکردن از مشکلات است، افزود: مشکلات مردم مسلما با تعامل و هم‌افزایی رفع می‌شود و از این رو نباید منتظر صف‌های مردمی در پشت اتاق مدیران باشیم بلکه مدیران با حضور جهادی خود در میان مردم، پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.