امنیت و دقت ویژگی مهم انتخابات تمام الکترونیک است

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر امنیت و دقت را ۲ ویژگی مهم و اساسی انتخابات تمام الکترونیک عنوان کرد.

سلمان اسماعیلی گفت: امروز مردم ملایر با مشارکت خود در انتخابات، تکلیف کرسی دوم ملایر را در مجلس شورای اسلامی تعیین می‌کنند.

او با اشاره به ۱۶۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار در حوزه انتخابیه ملایر، گفت: مردم ملایر می‌توانند در کمترین زمان ممکن با مراجعه به شعب اخذ رای، رای خود ثبت کنند.

فرماندار ویژه ملایرگفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر در کنار هفت حوزه انتخابیه دیگر بصورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است، مردم این شهرستان در دور اول تجربه خوبی در خصوص انتخابات تمام الکترونیک کسب کردند و آموزش‌های مرتبط از طریق فضای مجازی و رسانه ملی نتایج خوبی داشت و کمترین مشکل را در این زمینه داشتیم.

اسماعیلی گفت: بر اساس قانون رای گیری از ساعت هشت صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت؛ اما متناسب با استقبال مردم و شلوغی شعب اخذ رای و با دستور وزیر کشور و ستاد انتخابات امکان تمدید زمان رای گیری وجود دارد.

معاون استاندار همدان گفت: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل ، افرادی که در مرحله اول در همان حوزه رای داده باشند و افرادی که در مرحله اول در هیچ ‌یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند، می توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.