اسدی:

اهمیت حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی/ منتخبین مجلس اهتمام ویژه در جذب حداکثری اعتبارات برای فارس و شیراز داشته‌باشند

شهردار کلان‌شهر شیراز در آغازین ساعات شروع رأی‌گیری دومین دور از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) رأی خود را به صندوق انداخت.

محمدحسن اسدی در آغازین ساعات شروع رأی‌گیری دومین دور از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) رأی خود را به صندوق انداخت.

او گفت: امروز مثل همیشه شاهد حضور مردم از ساعات شروع اولیه رأی گیری هستیم.

شهردار کلان‌شهر شیراز با تصریح بر مشارکت و حضور مردمی گفت: حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی از اهمیت بسزایی برخوردار است و مردم با این حضور در سرنوشت خودشان سهیم می‌شوند.

اسدی بیان کرد: مردم باید با مشارکت بالای خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نفر دلسوز و دغدغه‌مند مردمی را در این دور از انتخابات از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان وارد مجلس کنند.

او ابراز امیدواری کرد: در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس، شاهد تحولات خوبی برای شهر شیراز باشیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه نمایندگان وظایف متعددی برعهده دارند، اضافه کرد: مسائل حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس دارای اهمیت ویژه‌ای است و باید برای رفع آنها تلاش و پیگیری کنند و امتیاز لازم را به نفع شهر خود بگیرند.

اسدی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همچنین باید در مسائل کلان ملی نقش‌آفرینی کنند.

شهردار شیراز تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تعامل و جذب حداکثری اعتبارات برای استان فارس و شیراز اهتمام ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار