مسائل و مشکلات روستاها اولویت بندی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل و مشکلات روستاها اولویت بندی و خدمات رسانی بر این اساس انجام می گیرد.

علی محمد روستا به همراه فرماندار شهرستان بویراحمد، امام جمعه چیتاب و تعدادی از مدیران دستگاه اجرایی از روستا‌های بطاری، گردوه، لیراب، چشمه دزدک، موگر و هادی آباد بخش کبگیان بازدید کرد.
 
معاون عمرانی استانداری تصریح کرد: بازدید‌های میدانی از روستا‌ها در دستور کار قرار گرفته است و با بررسی مشکلات سپس تصمیم گیری و برنامه ریزی برای رفع آنها گرفته خواهد شد.
 
به گفته روستا، برنامه ریزی‌های صورت گرفته، دورافتادگی، حجم کمبود‌ها و مشکلات، تراکم جمعیتی، ظرفیت‌های توسعه برای ایجاد اشتغال و تولید در روستا‌ها مورد توجه بوده و بر همین اساس برای کامل کردن خدمات اولویت بندی خواهند شد.
 
معاون عمرانی استانداری افزود: که اهم مشکلات روستا‌ها شامل راه‌های دسترسی، بهسازی و آسفالت معابر، ارائه خدمات آب، برق، گاز، طرح‌های هادی، اینترنت پرسرعت، آبرسانی به زمین‌های کشاورزی، مشکلات مدارس مورد توجه خواهد بود همچنین مسکن و امور بازسازی مسکن روستایی و طرح نیمه تمام از دیگر اولویت‌ها هستند. 
 
معاون عمرانی تاکید کرد که برای تسریع در خدمات دهی به روستا‌ها مشارکت و همکاری مردم ضروری است.
 
روستا اضافه کرد: روستای موگر دارای دو پمپاژ کشاورزی است که با تکمیل این طرح بالغ بر ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه زیرکشت می‌رود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.