گذر تعرفه‌های رای مصرفی در مشهد و کلات از مرز ۵۵ هزار

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: تعرفه‌های رای مصرف شده در حوزه انتخابیه مشهد و کلات از مرز ۵۵ هزار گذر کرد.

کمال سرویها مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: تعداد تعرفه‌های اخذ رای مصرف شده در حوزه انتخابیه مشهد و کلات تا حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروزاز مرز ۵۵ هزار نفر گذشته است.

او افزود: امروز رای گیری در هزار و ۶۴ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه راس ساعت ۸ آغاز شد و بر اساس اعلام عوامل نظارتی هیچ مشکلی از شعب اخذ رای تاکنون گزارش نشده است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به باران شدید دیروز، خوشبختانه فعالیت شعب سیار در بخش مرکزی مشهد و شهرستان کوهستانی کلات طبق برنامه انجام شده است.

سرویها بیان کرد: برخی شعب اخذ رای در کلات با مرکز شهرستان حدود ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد و یا در مناطق دور دست و سخت‌گذراست  از این رو برای فراهم کردن شعب اخذ رای،  ملزومات این شعب دیروز با توجه با بارشهای سیل آسا با خودروهای سنگین ارسال شد.

تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی در دور نخست انتخابات مجلس مشخص شد و یک نماینده دیگر از میان ۲ نامزد شامل «کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی امیری» برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات امروز ۲۱ اردیبهشت برگزیده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار