برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال آرامش

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در کمال آرامش در همه شعب اخذ رای شهرستان کرمانشاه در حال برگزاری است.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران گفت : برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه ۶۴۵ شعبه درنظر گرفته شده و در همه شعب ماموران پلیس برای تامین نظم و امنیت این رویداد مهم حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود ازدحام جمعیت در اکثر شعب اخذ رای و حضور پرشور مردم، کار رای گیری بدون وقفه و در کمال صحت و سلامت همراه با امنیت کامل در جریان است.

 حاجیان با اشاره به آماده باش نیرو‌های پلیس برای انتخابات دور دوم مجلس، گفت: چه مامورانی که در شعب اخذ رای حضور دارند و چه ماموران پلیس راه و راهور که امنیت ترافیکی را برقرار می‌کنند، تا پایان کار رای گیری و انتقال صندوق‌ها به محل از پیش تعیین شده همچنان مشغول انجام وظیفه خواهند بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: خوشبختانه مردم فهیم کرمانشاه نیز تاکنون همکاری خوبی با ماموران انتظامی و راهور و همچنین دیگر عوامل اجرایی انتخابات داشته اند که امیدوارم این همکاری تا پایان کار رای گیری ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه همکاران پرتلاشم در این ماموریت مهم تا لحظه آخر کنار مردم ولایتمدار کرمانشاه خواهند بود، افزود: پلیس آماده برخورد با هرگونه تخلف است و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی حلاوت این جشن و پیروزی بزرگ را در کام مردم تلخ کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.