معاون سیاسی و اجتماعی استاندار:

سیستان و بلوچستان باید تبدیل به یک استان صنعتی شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان باید به یک استان صنعتی و مردم آن باید برخوردار شوند و تیم مدیریتی استان در حال حرکت به این سمت هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیادی که در زمینه کشاورزی، اقتصاد دریا محور و معادن بسیار غنی که دارد باید به یک استان صنعتی و مردم آن باید برخوردار شوند و تیم مدیریتی استان در حال حرکت به این سمت هستند.

رضا شریفی در نشست با سران و طوایف لاشار اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان نشان داده اند در هز زمینه‌ای لایق بهترین‌ها هستند، استان این افتخار را دارد که بعد از نیم قرن از عمر انقلاب بزرگان، علما، ریش سفیدان، زنان و مردان آن به این بلوغ رسیده اند که باید استان را در کنار یکدیگر بسازند.

وی بیان کرد: روز‌ها و فرصت خدمت به سرعت در حال سپری است بنابراین باید از کوچکترین فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کرد چرا که مردم به مسوولان خود اعتماد کرده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان؛ استانی پهناور است که یکسری عقب ماندگی‌هایی دارد البته یک‌سری کار برای جبران این عقب ماندگی‌ها انجام شده که جای شکرگذاری دارد که خوشبختانه در حوزه‌های راه، راه آهن، آب، گاز، معادن، توسعه سواحل مَکُران و سایر حوزه‌ها پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
این باعث افتخارنیست که بزرگترین کشورتولیدکننده گازجهان
هنوزنصف استان گازنداره
جاده نداره
بیمارستان نداره
وامکانات زیرساختی نداره که باکمترین باران راهای مواصلاتیش میره زیراب
آخرین اخبار