حضور ۶۰ تیم رسانه‌ای برای پوشش مرحله دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: پوشش رسانه‌ای مرحله دوم انتخابات در گنبدکاووس با همکاری ۶۰ تیم رسانه‌ای انجام شد.

الهام متین روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در محل ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در مرحله نخست دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ستاد خبری انتخابات گلستان با همراهی خبرگزاری‌ها تشکیل شد که از ساعات اولیه تا پایان زمان انتخابات فعال بودند و مدیران استانی آخرین وضعیت روند کار را اطلاع رسانی کردند.

او افزود: برای مرحله دوم انتخابات هم ستاد خبری تشکیل و خبرگزاری‌ها از همان ساعات اولیه پوشش انتخابات را آغاز کردند.

متین با اشاره به همراهی خبرنگاران در پوشش برنامه‌های مختلف از جمله دور دوم سفر رئیس جمهور گفت: خبرنگاران ۲ هزار و ۴۳۴ اثر به جشنواره‌ای خبرنگاران امیدآفرین که برای تقدیر از این قشر برگزار شد، ارسال کردند.

وی افزود: این جشنواره که اختتامیه آن با حضور رییس شورای اطلاع رسانی برگزار شد برکات زیادی داشت که از جمله آن می‌توان به تصویب اجرایی شدن این جشنواره در سایر استان‌های مقصد سفر استانی رئیس جمهوری اشاره کرد.

متین گفت: همچنین در ادامه جشنواره "خبرنگاران حماسه آفرین" برای قدردانی از همکاری این قشر در پوشش اخبار انتخابات ۱۱ اسفند و در ادامه ۲۱ اردیبهشت در برنامه قرار گرفت.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه گنبدکاووس برای انتخاب هفتمین نماینده گلستان در نهاد قانونگذاری، ساعت هشت صبح امروز جمعه در ۲۳۰ شعبه اخذ رای شهری و روستایی این شهرستان مرزی آغاز شد.

در دور نخست دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، «قرجه طیار» با ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و «عبدالحکیم آق ارکاکلی» با ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای از مجموع ۱۳۰ هزار و ۸۵ رایی که مردم این شهرستان مرزی در صندوق‌ها انداختند، به دوره دوم راه پیدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.