ثبت احراز هویت ۱۵۷ هزار شرکت کننده در مرحله دوم انتخابات

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت احراز هویت ۱۵۷ هزار شرکت کننده در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه تا ساعت ۲۰ خبر داد.

علی شعبانی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۱ امشب، گفت : در برخی شعب اخذ رای ازدحام جمعیت به حدی است که تا سه ساعت دیگر هم زمان رای گیری ادامه می‌یابد.

وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در برخی شعب، این احتمال وجود دارد که زمان برگزاری انتخابات را مجددا تمدید کنیم.

شعبانی گفت: امکان تمدید سه ساعته انتخابات در اختیار وزارت کشور است و پس از آن تصمیم گیری به استان‌ها موکول می‌شود که به نظر می‌رسد با توجه به شلوغی شعب امکان تمدید مجدد وجود دارد.

شعبانی از شرکت ۱۵۷ هزار نفر در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه تا ساعت ۲۰ خبر داد و افزود: با توجه به ازحام شعب این آمار افزایش خواهد یافت.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه شعب مکلف به اخذ آرای مراجعین تا آخرین نفر هستند، گفت: در صورت اتمام زمان برگزاری انتخابات، درب شعب بسته می‌شود، اما شعب مکلف به اخذ رای تا آخرین نفر حاضر در شعب هستند.

شعبانی در خصوص زمان اعلام نتایج انتخابات هم گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور اطلاع رسانی در خصوص نتایج انتخابات در اختیار ستاد انتخابات کشور قرار گرفته و نتایج در استان اعلام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ خللی در روند رای گیری تاکنون گزارش نشده، گفت: تمام فرآیند رای گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه به صورت الکترونیکی انجام شده و تاکنون از تعرفه دستی که برای مواقع اضطراری در اختیار فرمانداری کرمانشاه قرار داده شده، استفاده نشده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.