بهسازی و مرمت ۴۰ باب منزل مسکونی در دهاقان

به همت بسیج سازندگی و قرارگاه‌های جهادی شهرستان، ۴٠ باب منزل مسکونی خانواده‌های محروم، بهسازی و مرمت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده بسیج سازندگی این شهرستان گفت: به همت بسیج سازندگی و قرارگاه‌های جهادی شهرستان، ۴٠ باب منزل مسکونی خانواده‌های محروم بهسازی و مرمت شده است.

بشیر کیانی‌نژاد افزود: همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل طرح‌های عمرانی، راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب‌العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی، تحقق طرح کمک‌های مومنانه، اهدای جهیزیه و احداث پنل‌های خورشیدی بخشی از خدمات قابل توجه بسیج سازندگی است.

او  با اشاره به اعطای بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی گفت: تسهیلات اعطا شده در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان بوده است؛ همچنین از بهمن سال گذشته تاکنون بیش از ۲٠ طرح نیروگاه خورشیدی خانگی به همت بسیج سازندگی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

کیانی نژاد با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی هفتگی با عنوان «قرار عاشقی» افزود: قرارگاه‌های جهادی شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم، جمعه هر هفته اردوی جهادی در یکی از روستا‌های شهرستان برگزار می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.