سرقت از چوپان گله با تعارف آبمیوه خواب آور

فرمانده انتظامی اسدآباد از کشف ۴ فقره سرقت احشام و دستگیری ۲ سارق بومی که از طریق تعارف آبمیوه‌های خواب آور به چوپان گله‌ها، اقدام به سرقت دام‌ها می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ شاهملکی گفت: به دنبال وقوع ۴ فقره سرقت احشام از چوپان گله‌ها در سطح مراتع و چراگاه روستا‌های تابعه، رسیدگی به موضوع به شکل ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 

او گفت: با ورود عوامل پلیس آگاهی به صحنه‌های سرقت احشام و پرس وجو از چوپان گله ها، مشخص شد ۲نفر با یک دستگاه پژو پارس سفیدرنگ به چوپان و نگهبان گله‌ها نزدیک و پس از جلب اعتماد و تعارف آبمیو‌هایی که از قبل با دارو‌های خواب آور مسموم شده بود، آنان را بیهوش کرده و در اقدامی برق آسا تعدادی از گوسفندان را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ شاهملکی با اشاره به جمع آوری سرنخ‌های لازم گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم ۲نفر از سارقان بومی احشام شناسایی و تصاویر آنها در اختیار دامداران قرار گرفت. 

این مقام انتظامی گفت: پس از شناسایی کامل سارقان، مخفیگاه آنان مشخص و با هماهنگی مراجع قضایی در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اعتراف سارقان به انجام ۴فقره سرقت احشام به تعداد ۲۰ راس گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان مرکزی همدان شدند.

برچسب ها: سرقت ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.