فرمانده انتظامی استان یزد مطرح کرد؛

اقدام مناسب فراجای بافق در زمینه جمع آوری اتباع غیرمجاز

سردار بهدانی فر گفت: امنیت شهرستان بافق در زمینه پیشگیری از سرقت‌ها و برخورد با معتادین و خرده فروش ها، در سطح مطلوبی قرار دارد.

سردار بهدانی‌فر فرمانده انتظامی استان یزد در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بافق گفت: امنیت شهرستان بافق، هم در زمینه پیشگیری از سرقت ها، هم در برخورد با معتادین و خرده فروش‌های مواد مخدر و همچنین جمع آوری اتباع غیرمجاز، در سطح مطلوبی است. 

او افزود: خط قرمز ما، امنیت مردم است و مردم نباید در این حوزه هیچگونه دغدغه‌ای داشته باشند. 

بهدانی فر تأکید کرد: فرمانده انتظامی شهرستان وظیفه دارد با کسانی که مخل امنیت مردم هستند، مقتدرانه برخورد کند.

او خاطرنشان کرد: طرح نور فراجا از ۲۵ فروردین ماه در سراسر کشور و همچنین سطح استان یزد آغاز شد که در این طرح به کسانی که پوشش اسلامی را رعایت نکنند، تذکر داده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در یزد در این طرح تمکین پذیری خوب و بالای ۹۸ درصد موفقیت آمیز بوده است.

او خاطرنشان کرد: در این طرح بالغ بر ۲۰ دستگاه از پلیس و فراجا تشکر کردند که این قوت قلبی است برای پلیس تا با انگیزه بیشتری کار خود را ادامه دهد.

بهدانی فر تصریح کرد: در سال گذشته ۹۸۵ هزار با ۱۱۰ داشتند که از این تعداد ۳۸۰ هزار مورد عملیاتی و تشکیل پرونده شده است. 

او ادامه داد: به علت حقوق پایین، جذب در انتظامی خیلی پایین است و از طرفی ریزش و بازنشستگی داریم و مجبور هستیم از استان‌های همجوار نیرو جذب کنیم. 

گفتنی است در این آیین از زحمات سرهنگ طولابی نژاد فرمانده سابق انتظامی بافق تقدیر و سرهنگ یاوری به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان، معرفی شد.

این آیین در سالن همایش آهنشهر با حضور سردار بهدانی فر فرمانده انتظامی استان، امام جمعه بافق، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، حجت‌الاسلام سلیمانی امام جمعه اسبق بافق و دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.