امام جمعه موقت ایلام:

عملیات وعده صادق، فتح خرمشهری دیگر بود

خطیب موقت نماز جمعه ایلام دشمن از اجرای عملیات وعده صادق، عاجز و درمانده شد، گفت: آزادسازی خرمشهر، یک شاخص برای دنیای اسلام و تمام جهان است، امروز اگر یمن و غزه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نظام استکباری مقاومت می‌کنند به برکت مقاومت و ایستادگی نظام و ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی خطیب موقت نماز جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، با بیان اینکه وعده صادق یک فتح خرمشهر دیگر بود، گفت: عملیات وعده صادق، عملیات بسیار پیچیده ای بود و دشمن هم جرات هیچ عکس العملی نداشت، اگر این موشک ها را نداشتیم، این قدرت را نداشتیم، از هر روزنه ای برای ضربه زدن به نظام و این ملت استفاده می کرد. 

وی مطرح کرد: کسانی که تقوای الهی را پیشه خود کنند هیچ بن بستی در زندگی خود نخواهند داشت و امور سخت بر آنان آسان خواهد شد.

وی با اشاره به دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ابراز کرد: استان ایلام در این ایام میزبان خدام و پرچم حرم رضوی بود و این برکت و خیر در استان طنین انداز بود که باید تلاش کرد که فرهنگ رضوی در بین اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته ترویج یابد.

امام جمعه موقت ایلام یادآور شد: حضرت فاطمه معصومه (س) در عین حالی که در مسیر علم، دین، تقوا و عبادت الهی گام بر می‌داشت، اما یک برجستگی بزرگ آن حضرت، اطاعت و تبعیت از ولایت است که باید امروز برای همه ما الگو باشد.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره گرامیداشت روز ملی جمعیت ابراز کرد: در گذشته با اجرای طرح " فرزند کمتر زندگی بهتر" به جوانی جمعیت کشور ضربه خورد، جامعه‌ای که فراوانی جمعیت جوان در آن نباشد از نظر قدرت دفاعی، علمی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها ضعیف می‌شود و اگر جامعه پیر شود نمی‌تواند ظرفیت‌ها و داشته‌های خود را آن طور که باید و شاید نشان دهد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به تصویب قوانین جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی و اجرای آن توسط دولت، گفت: دولت سیزدهم در این زمینه برنامه ریزی خوبی داشته و تلاش می‌کند، اما کمک کاری در حوزه بانک ها، تسهیلات، واگذاری زمین و مسکن وجود دارد که باید مرتفع شود و بدنه پایین دولت پای کار بیایند تا مردم حلاوت قانون جوانی جمعیت را ببینند و همه باید کمک در این زمینه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.