تردد روزانه ۲۲ تا ۲۴ هزار مورد در بیمارستان امام رضا

مدیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت : با توجه به حجم فعالیت‌های صورت گرفته در مجتمع بیمارستان امام رضا (ع)؛ به‌طور میانگین شبانه‌روز بین ۲۲ تا ۲۴ هزار مورد در این مجتمع تردد صورت می‌گیرد.

محمود فخری، مدیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت : مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) با ظرفیت ۹۰۰ تخت‌خواب شامل بیمارستان مرکزی، بیمارستان سرطان بهارستان و بیمارستان سوانح سوختگی گلستان است.

وی ادامه داد: این بیمارستان تقریبا با بهره‌گیری از تمامی تخصص‌ها و فوق‌تخصص‌های بالینی شامل بخش‌های جراحی، عفونی، داخلی، آنکولوژی، اورتوپدی، اورولوژی، اطفال و بخش‌های ویژه شامل آی. سی. یو. نوزادان (NICU)، پی. آی. سی. یو (PICU)، ای. سی. یو (ICU) و سی. سی. یو (CCU) است.

مدیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه در این مجتمع تمامی خدمات پاراکلینیکی لازم به مراجعان ارائه می‌شود، افزود: با انجام خدمات پیوند مغز استخوان و کلیه و با بهره‌گیری از پت‌اسکن خدمات رادیوتراپی، آنژیوگرافی، سی. تی. آنژیوگرافی، بخش مراقبت‌های ویژه و آزمایشگاه مجهز جوابگو نیاز تمامی تخصص‌ها و فوق‌تخصص‌ها هستیم.

وی با یادآوری وجود کتابخانه مجهز، سالن اجتماعات، کلاس‌های آموزشی و خوابگاه‌های رزیدنتی و اینترنی در مجتمع بیمارستان امام رضا (ع)، ادامه داد: مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از سفر مقام معظم رهبری بیمارستان بهارستان احداث شده که در زمینه تشخیص و درمان سرطانی شاخص است و اکثر خدمات مورد نیاز این بیماران (شیمی‌درمانی، رادیوتراپی و جراحی‌های مختلف) در این مرکز انجام می‌شود.

فخری، از نصب و راه‌اندازی ۲ دستگاه شتابدهنده جدید در بیمارستان بهارستان (مختص بیماران سرطانی) طی آینده نزدیک خبر داد و گفت: نصب راه‌اندازی دستگاه‌ها، جوابگو نیازمندان بیمارانی است که در صف تشخیص و درمان بیماری‌های سرطانی هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به بیماران استان‌های همجوار همچون کردستان، لرستان و ایلام، گفت: با توجه به کیفیت و نوع خدمات پاراکلینیکی، این مجتمع بیمارستانی جوابگو انتظارت این استان‌ها هم هستیم.

مدیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه ماهانه بین ۵ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری می‌شود، اضافه کرد: ضریب اشغال بیش از ۸۰ درصد در این مجتمع را داریم.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۴۳۰ نفر پرسنل در این مجتمع، خاطرنشان کرد: با احتساب تعداد دانشجویان رده‌های مختلف اعم از رشته‌های پرستاری، پیراپزشکی، اینترن و رزیدنت در گروه‌های مختلف به طور تقریبی ۵ هزار نفر در این مجتمع در حال فعالیت هستند.

فخری ادامه داد: با توجه به حجم فعالیت‌های صورت گرفته در مجتمع بیمارستان امام رضا (ع)؛ به طور میانگین شبانه‌روز بین ۲۲ تا ۲۴ هزار مورد در این مجتمع تردد صورت می‌گیرد که در تلاش هستیم رضایتمندی مراجعان جلب شود.

وی از مدیریت درمانی سکته حاد مغزی (کد ۷۲۴) و مدیریت درمانی سکته حاد قلبی (کد ۲۴۷) در این بیمارستان سخن گفت و افزود: به صورت ۲۴ ساعته در این مرکز به این دسته بیماران خدماتی ارائه می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار