۲۳۸۸ بیمار خاص تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان هستند

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار ۲ هزار و ۳۸۸ بیمار خاص تحت پوشش تامین اجتماعی استان هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند.

شهرزاد شفقتیان معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه ۲۳۸۸ بیمار خاص تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان هستند گفت: هم اکنون ۲۹۹ بیمار همودیالیز و ۴۷ بیمار تالاسمی و هموفیلی از خدمات تامین اجتماعی استان بهره مند هستند.

وی اضافه کرد: ۶۲۰ بیمار مبتلا به ام اس، ۱۲۲ بیمار پیوند کلیه و یک هزار و ۳۰۰ بیمار سرطانی نیز از خدمات تامین اجتماعی استان برخوردار هستند.

این مسوول با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته تمامی بیماران خاص تحت پوشش استان در سامانه نشان دار شده اند، ادامه داد: گروه های هدف، داروهای مورد نیاز خود را از داروخانه های تخصصی رجایی، بهشتی و پنجم شهریور بیمارستان ولی عصر(عج) شهر زنجان دریافت می کنند.

وی گفت: تلاش می کنیم بیماران تحت پوشش مشکلی در تامین داروهای مورد نیاز نداشته باشند هرچند ممکن است دارویی به سختی پیدا شود.

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان خاطر نشان کرد: تمامی تلاش مدیریت درمان تامین اجتماعی بر این است که بیماران در تهیه دارو کمترین معضل و پرداختی را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: بخش درمان تامین اجتماعی با تشکیل کمیته مربوط، مسائل و مشکلات بیماران خاص را مورد توجه قرار داده و برای رفع آنها برنامه ریزی و اقدام لازم را انجام می دهد.

هم اکنون ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت این استان معادل ۵۳ درصد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات متعددی به آنان ارائه می‌شود.

تعداد بیمه شدگان اصلی این تامین اجتماعی استان حدود ۲۱۰ هزار نفر و با احساب افراد تبعی ۴۹۰ هزار نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.