آماده سازی و اختصاص زمین برای زوجین جوان در بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آباد در همایش بزرگ هفته ملی جمعیت شهرستان بستان آباد از آماده سازی و اختصاص زمین برای زوجین جوان در این شهرستان خبر داد.

علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان آبادگفت:فاز دوم شهرک ولیعصر بستان اباد برای مسکن طرح جوانی جمعیت و زوجین جوان اماده سازی شده و تا اخر خرداد ماه امسال زمین برای آنها تحویل می‌شود.

وی با اشاره به ترکیب هرمی جمعیت در شهرستان بستان آباد تعداد موالید سال ۱۴۰۲ این شهرستان را یکهزارو ۴۶۶ نفر عنوان کرد و افزود: متاسفانه این تعداد موالید نسبت به سال ۱۴۰۱ گاهش داشته است.

حجت اسلام غفاری امام جمعه این شهرستان نیز در این همایش، ترویج فرهنگ ازدواج آسان، توجه به آموزه‌های دینی، پرهیز از تجمل گرایی، جلوگیری از ترویج فرهنگ مهریه‌های سنگین در جامعه را از سوی خانواده‌ها خواستارشد و افزود: متاسفانه برخی از تسهیلاتی و امتیاز‌هایی که از سوی قانون و دولت برای زوجین جوان و جوانی جمعیت تدارک دیده شده در شهرستان بستان آباد عملیاتی نمی‌شود و اگر هم می‌شود به صورت لاک پشتی بوده و در مردم را درمان نمی‌کند.

در این مراسم ازتعدادی از مادران نمونه و زوجین جوان شهرستان بستان آباد و عوامل زحمت کش شبکه بهداشت و سلامت تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار