وضعیت بهداشتی باغ پرندگان قم بررسی شد

وضعیت ساختاری و بهداشتی باغ پرندگان قم به منظور تمدید پروانه بهداشتی این مجموعه در اداره‌کل دامپزشکی استان بررسی شد.

به نقل از اداره کل دامپزشکی استان قم، سید محمدرضا مرعشیان رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان از بررسی وضعیت بخش‌های مختلف باغ پرندگان قم از لحاظ ساختار فیزیکی، محل‌های نگهداری و از جنبه‌های بهداشتی در جلسه‌ای با حضور سید مهدی سرکشیک مدیرکل دامپزشکی استان، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، هاشمی نماینده تام‌الاختیار شهرداری قم، مدیریت باغ پرندگان و برخی مدیران و کارشناسان دامپزشکی استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازدید‌های نظارتی انجام‌شده جهت تمدید پروانه بهداشتی باغ پرندگان توسط کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی، این اداره بر آن شد تا جلسه هماهنگی در این زمینه برگزار و پس از همفکری، تصمیمات مناسب در زمینه اقدامات اصلاحی قابل‌اجرا اتخاذ گردد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان با بیان اینکه عملکرد شهرداری قم و مدیریت باغ پرندگان از آغاز فعالیت تاکنون مناسب بوده و اظهار امیدواری کرد تا این رویه به شکل مطلوب ادامه یابد.

لازم به توضیح است مجموعه‌ی باغ پرندگان قم در زمینی به مساحت ۶ هکتار در میدان مفید قم قرار دارد که فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ با مدیریت شهرداری قم و همکاری اداره کل محیط‌زیست استان و صدور پروانه بهداشتی بهره‌برداری توسط اداره کل دامپزشکی استان آغاز کرده و پذیرای مردم و بازدیدکنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار