شهید رئیسی در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود

وزیر بهداشت در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت در مسیر خدا، برای بزرگ مردی که از مردم برآمد، با شادی و غم آنها زیست، برای پیشرفت و بالندگی شان شب را از روز نشناخت و سرانجام در سخت‌ترین مناطق این مرز پر گهر، آخرین امانت الهی که جانش بود را در طبق اخلاص نهاد؛ از حریم خورشید خراسان که خدمتِش افتخار او بود، تا کوه‌های بلندِ آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت؛ تمام خاک ایران همیشه سرفراز، بر مجاهدت‌های مردی که حالا مفتخر به نام شهید است، شهادت می‌دهد.

اساتید نظام سلامت و همکارانم در این سال‌های پر تراکم خدمت بر این حقیقت گواه اند که آن شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود و در پرده آخر، زندگی مادی آن شهید بزرگوار فدای پیشرفت، امنیت و سلامت ایران اسلامی شد.

بی شک این حادثه جانگداز نقطه عطف انسجام و افزایش همبستگی ملی در بین آحاد نخبگان و مردم خواهد بود و همه دستگاه‌های دولتی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچون گذشته در فرآیند خدمت به ایران اسلامی سرافراز خواهند بود.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رییسی، آیت الله آل هاشم، دکتر حسین امیر عبداللهیان و همراهان عزیزشان، به امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز و قدرشناس و جامعه معزز سلامت، برای این شهیدان بزرگوار، علو درجات و برای مردم ایران اسلامی و خانواده شریف ایشان، صبر و سلامت مسئلت دارم.

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه سلامت در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه

محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی کشورمان و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری و همه مردم شهید پرور کشورمان تسلیت گفت.

محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران  در این پیام تسلیت نوشت:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا (ع) هم زمان با شب ولادت امام علی ابن موسی الرضا (ع) در راه خدمت به مردم به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

این ضایعه دردناک و جان گداز را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور کشورمان تسلیت عرض کرده و برای همه بازماندگان آرزوی صبر می‌کنیم.

پیام تسلیت ریاست سازمان اورژانس استان تهران در پی شهادت رئیس جمهور محبوب ایران

متن پیام به شرح زیر است:
"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ"
"الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو «انالله و انا الیه راجعون"
با نهایت تأسف و تأثر، خبر شهادت غم‌انگیز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان، امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سردار سرافراز سپاه اسلام سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه فراوان گشت.

آیت الله رئیسی، با شخصیت برجسته و خدمات ارزنده خود، همواره در قلب مردم جای داشتند و از خود یادگاری‌های ارزشمند و ماندگاری بر جای گذاشتند. یقیناً فقدان ایشان ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای کشور و ملت ما خواهد بود.

اینجانب، این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم و کبیر انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران، بیت معظم ایشان، کلیه همکاران و فعالان عرصه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهیدان راه خدمت، علو درجات و مغفرت ابدی و برای بازماندگان صبر و تسلیم دربرابر مشیت الهی مسئلت می‌نمایم.

ساده زیستی و خدمات ارزنده و ماندگار جناب آقای دکتر رئیسی در دوران تصدی مسئولیت، همواره در اذهان مردم شریف ایران باقی خواهد ماند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

پیام تسلیت هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه

هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام تسلیت هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنا لله وإنا إلیه راجعون»

روح بلند رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست. کسی که تمام عمر دغدغه رفع مشکلات ملت را داشت و کاملا مجاهدانه و شبانه روز درگیر جهاد بود. کسی که در روز میلاد امام رضا در سه سال قبل کار خود در دولت را آغاز کرد و امسال نیز در همین روز نیز توفیق شهادت پیدا کرد؛ و یقینا شهادت پاداش یک عمر زندگی خالصانه و مومنانه است. بدینوسیله هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ این اتفاق غم انگیز را به تمام پرستاران و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض میکند. قطعا شرط شهید شدن شهید بودن است و انشالله که آن حضرت شفاعت همه مجاهدین و دردمندان ملت را کنند.

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار