عطر رضوی در فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی پیچید

ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با حضور کاروان خدام حرم امام رضا (ع) معطر به عطر رضوی شد.

خدام رضوی با پرچم متبرک بارگاه امام رئوف در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی حضور یافتند و مورد استقبال فرمانده و کارکنان انتظامی قرار گرفتند تا مدافعان امنیت برای دقایقی با پای دل به حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف شدند.

با توجه به خبر اندوهبار شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در راه خدمت، خادمان رضوی در مهدیه الغدیر ستاد انتظامی استان با مداحی و خواندن صلوات خاصه امام رضا (ع) حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیدند.

پرچم حرم مطهر رضوی در مهدیه الغدیر فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به اهتزاز درآمد و کارکنان انتظامی با سلام نظامی ادای احترام کردند.

همچنین خادمان حرم رضوی بر مزار شهید گمنام این مکان حضور یافتند ضمن غبار روبی با مداحی و ذکر مصیبت دل‌ها را روانه بارگاه امام هشتم کردند و یاد شهدا به ویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان را گرامی داشتند.

هفدهمین حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان خراسان جنوبی با پیش‌بینی بیش از ۲۸۰ برنامه و همراهی خدام بارگاه رضوی ۲۳ اردیبهشت ماه از شهرستان بشرویه آغاز شد و طی روز‌های اخیر در شهرستان‌های مختلف استان ادامه یافت.

با آغاز دهه کرامت پرچم رضوی در محوطه فرهنگسرای شهر بیرجند به اهتزاز درآمد و کاروان خدام از شنبه ۲۹ اردیبهشت تا امروز سالروز ولادت امام رضا (ع) در مرکز استان برنامه داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.