آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی

رئیس شورای اسلامی شهر قم بر آمادگی مدیریت شهری در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه وی در قم تأکید کرد.

به نقل از شهرداری قم، محسن محرری امروز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت،در صدوبیست و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر که مناسبت شهادت آیت الله رئیسی در شرایط ویژه برگزار شد اظهار کرد: حادثه شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان حادثه‌ای سنگین و دردناکی برای مردم ایران و کشور است.

وی به حوادث و شهادت‌های تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری نبود، مردم ایران نمی‌توانستند این مصیب‌های و فقدان‌ها را تحمل کنند، اما هر بار با سخن و فرمایشی مدبرانه کشتی انقلاب به مسیر خود ادامه داده و خللی در رشد و تعالی کشور رخ نداده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به آخرین صحبت‌های مقام معظم رهبری در شب گذشته اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دیروز در سخنانی تأکید کردند خللی در مدیریت کشور ایجاد نخواهد شد و مردم و کشور را آرام کردند و ما نیز به پیروی از ایشان جلسات امروز را برگزار کرده‌ایم.

محرری سپس به آخرین دیدار مدیریت شهری با رئیس‌جمهور فقید و شهید کشور آیت‌الله رئیسی اشاره و تصریح کرد: رئیس‌جمهور خدمتگزار در آخرین سفر به شهر قم ضمن ابلاغ سلام خود به اعضای شورای شهر قم خواستار تکمیل پروژه مونوریل شد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی باروحیه جهادی و شاداب تکمیل پروژه مونوریل را آبروی نظام دانستند و تأکید داشتند این پروژه به‌صورت فاز به فاز و به کمک دولت تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی یکی از خدمت‌گزارترین مسئولان کشور بوده و این پروژه نیز مورد تأکید وی بوده و در قم اجرا می‌شود.

محرری افزود: از آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم‌های عزاداری مردم قم خبر داد و اظهار داشت: امروز در جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور شهردار قم و معاونان بر آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری در شهر قم تأکید شد.

وی از آغاز اقدامات شهرداری بر سیاه‌پوشی شهر قم خبر داد و افزود: سیاه‌پوشی شهر آغازشده و شهرداری اقدامات لازم را برای فراهم کردن بستر مناسب برای عزاداری مردم قم را آغاز کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: شهر قم و مدیریت شهری آمادگی لازم را داشته و شورای شهر هر کمکی که برای اجرای مراسم‌های شهدای دیروز لازم باشد، انجام خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار