اجتماع مردم کوهبنان برای گرامیداشت رئیس جمهور شهید

مسئولان و مردم ولایت مدار کوهبنان یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان را در حرم شهدای گمنام کوهبنان گرامی داشتند.  

 به پاسداشت شهادت رئیس جمهور مردمی، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، اجتماع بزرگ اعضای شورای تامین، مسئولان اجرایی، مردم ولایت مدار کوهبنان، فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و خانواده معزز شهیدان در حرم شهدای گمنام برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه شهرستان کوهبنان، مداحی، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، قرائت دکلمه و ... همراه بود.

در این مراسم حجت الاسلام حسن ایزدی، امام جمعه کوهبنان گفت: ملت ایران، رییس جمهور با اخلاص، ولایی و خدمتگزار خود را از دست داد، شخصیتی که در همه حال بر هوای نفس خویش احاطه داشت و برای پیشرفت و آبادانی کشور گام‌های بزرگی برداشت.

وی افزود: خادم الرضا (ع)، خدمت به مردم را در راس برنامه دولت‌خود قرار داد تا اینکه در نهایت جانش را در این‌مسیر تقدیم کرد.

امام جمعه کوهبنان افزود: ارتباط با کشور‌های مختلف، گسترش انسجام و وحدت در منطقه، ریل گذاری در امر خدمت گزاری، حضور در مناطق مختلف کشور بدون تشریفات، خدمت بی منت به مردم آن طور که در شان آن ها است و .. از جمله اقدامات شایسته وی در طول سالیان گذشته است.

وی بیان داشت: در پی شهادت رییس جمهور عزیز و هیئت همراه از سوی مقام معظم (مدظله العالی) رهبری ۵ روز عمومی در کشور اعلام شد و در برخی از کشور‌ها شاهد اعلام عزای عمومی هستیم.

حجت الاسلام ایزدی بیان داشت: باید راه شهیدان خصوصا آیت الله رئیسی و سردار سلیمانی را ادامه بدهیم و خدمت بی منت به مردم‌را در راس برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی تاکید کرد: پس از حادثه تلخ و شهادت این عزیزان با بیانات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)دل‌های ما آرام گرفت. 

امام جمعه کوهبنان گفت: حضرت امام و‌ مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با قدرت و صلابت در برابر دشمنان ایستادگی کردند و امروز به قله نزدیک هستیم و به زودی بساط دشمن برچیده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار