بازیگر سریال «گذر از رنج‌ها» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از بازی مقابل بازیگران بزرگ نمی‌ترسم

«کاوه حسن‌ پور» گفت: به دلیل زمان کمتری که در فیلم‌های سینمایی نسبت به سریال صرف می‌شود بازی در سینما را بیشتر از تلویزیون دوست دارم.

کاوه حسن‌ پور بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص سریال «گذر از یخ‌ها» گفت: من تاکنون با کارگردانان بزرگی کار کرده‌ام که فریدون حسن پور جزو بهترین‌‌های آنها است.
 
حسن پور ظرافت و دقت نظر زیادی در کارش دارد اما در کل همکاری با وی نکات زیادی را به انسان می‌آورد و این لذت بخش است.
 
وی در ادامه افزود: در سکانس‌هایی فریدون حسن‌پور بر سر بازیگران فریاد می‌زد اما آنها می‌دانستند که نتیجه‌ی کار به نفع همه است و سریالی‌ با کیفیت تولید خواهد شد.
 
این بازیگر اظهار داشت: من با بازیگرانی چون پژمان بازغی و بابک حمیدیان همبازی بودم و از آنها درس‌های زیادی یاد گرفتم، این بزرگان همچون معلمی خوب و مهربان چیزهای زیادی به من آموختند.
 
وی ادامه داد: از بازی مقابل بازیگران بزرگ نمی‌ترسم، با وجود علاقه‌ای که به بازی بیشتر بازیگران ایرانی دارم از هیچ کدام الگو برداری نمی‌کنم و سعی در متمایز بودن در بازی دارم.
 
این بازیگر با اشاره به راحت‌تر بودن بازی فیلم‌های سینمایی نسبت به سریال خاطر نشان کرد: جدیداً نسبت به انتخاب نقش‌هایم حساس‌تر شده‌ام، شاید دلیل آن اهداف والایی‌ است که در بازیگری‌ دارم خدا رو شکر تا به امروز با کارگردانان با کیفیتی چون فریدون حسن‌ پور و آیدا پناهنده کار کرده‌ام و از این بابت بسیار خرسندم.
 
وی افزود: بازی در فیلم‌های سینمایی را به سریال ترجیح می‌دهم زیرا وقت و انرژی کمتری از انسان می‌گیرد و نتیجه‌ی آن را زودتر می‌بینی اما باید بگویم سریال «گذر از رنج‌ها» تجربه‌ی بسیار خوبی بود که هر بازیگری آرزوی بازی در این دست کارها را دارد؛ بازی بازیگران، گروه پشت صحنه دکور و صحنه و همه‌ی عوامل عالی بودند و نتیجه‌ی آن هم رضایت مخاطبان از سریال است.
 
 حسن پور پیرامون بازی در دیلمان عنوان کرد: من خودم شمالی هستم و با هوا و محیط دیلمان آشنایی دارم، به همین دلیل بازی در این فضا برایم سخت نبود؛ یکی از ویژگی‌های متمایز آقای حسن پور استفاده از بازیگران بومی در سریال «گذر از رنج‌ها» بود که به بالا رفتن کیفیت و باور پذیر‌تر شدن آن کمک شایانی کرد.
 
این بازیگر در پایان اظهار داشت: پیشنهادات سینمایی و سریال زیادی دارم اما از بزرگانی چون پژمان بازغی آموخته‌ام که روی نقش‌هایم فکر کنم و بعد از تحقیق آنها را بپذیرم از فریدون حسن پور که به من  اعتماد کرد بسیار تشکر می‌کنم.
 
گفتنی است، سریال «گذر از رنج‌ها» هر شب ساعت 22 از شبکه‌ی 1 سیما به روی آنتن می‌رود فریدون حسن‌ پور کارگردان وعلی لدنی تهیه کننده‌ی این سریال هستند و پژمان بازغی، بابک حمیدیان ماه چهره خلیلی، نگین معتضدی، پیام دهکردی، مهران رجبی، شیوا طاهری، بیژن امکانیان و کاوه حسن پور در آن ایفای نقش کرده‌اند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار