«ماه چهره خلیلی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دین خود را به آثار تاریخی ادا کرده‌ام/ کتایون «گذر از رنج‌ها» حق بچه‌های خود را گرفت

بازیگر سریال «گذر از رنج‌ها» گفت: خوشبختانه من در تلویزیون دین خود را به آثار تاریخی ادا کرده‌ام و در نقش‌های متفاوتی ظاهر شدم.

"ماه چهره خلیلی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ایفای نقش در آثار تاریخی گفت: خوشبختانه من در تلویزیون دین خود را به آثار تاریخی ادا کرده‌ام و در سریال‌های "در چشم باد"، "مختارنامه"، "کلاه پهلوی" و "نردبان آسمان" حضور داشتم.
 
وی افزود: در این سریال‌ها در نقش‌های متفاوتی همچون مادر، دیپلمات انگلیسی و همسر عمر سعد که شخصیتی منفی بود، ظاهر شدم.
 
بازیگر"مختارنامه" بیان کرد: برای من حضور در پروژه‌های اجتماعی و ایفای نقش‌های روز به مراتب راحت‌تر از کارهای تاریخی است که در دورانی از تاریخ اتفاق می‌افتد، زیرا لحن، لهجه، گریم و لباس بازیگر در این آثار بسیار متفاوت است و بازیگر با صبوری، مطالعه و تلاش خود می‌تواند این نقش‌ها را ایفا کند.
 
بازیگر "کلاه پهلوی" در خصوص حضور دوباره خود در آثار تاریخی گفت: اگر پیشنهادی متفاوت در سریال تاریخی داشته باشم به نحوی که نقش متفاوت‌تر از کارهای دیگرم باشد به طور حتم می‌پذیرم.
 
خلیلی در خصوص " گذر از رنجها" گفت: زمانی که سناریوی "گذر از رنجها" را برای من فرستادند تعداد صفحات فیلمنامه حدود هزار صفحه بود، من اوایل سناریو را خواندم، به دلیل جذاب بودن داستان "گذر از رنجها" و علاقه شدید به ایفای نقش در سریال‌های آقای حسن پور که خود مولف است، نقش کتایون را پذیرفتم.
 
بازیگر "گذر از رنجها" ادامه داد: شخصیت کتایون خاکستری نبود و با شخصیت‌هایی که قبلاً کار کرده بودم متفاوت بود. کتایون انسانی تحصیلکرده است که هوای زیردستان خود را دارد و با روابط خان و خانزاده و ارباب و رعیتی ارتباطی ندارد و به خاطر عشق خود (هدایت) به روستا آمده بود و کنار او زندگی می‌کرد.
 
وی گفت: در اواخر بین مخاطبان بحث بر سر این بود که کتایون در پی انتقام جویی است در حالی که این طور نبود و کتایون حق بچه‌های خود را گرفت.
 
بازیگر "گذر از رنجها" در خصوص عوامل این اثر عنوان کرد: عوامل پشت صحنه، طراح لباس و گریم "گذر از رنجها" در کار بسیار حرفه‌ای عمل کردند.
 
ماه  چهره خلیلی خاطر نشان کرد: تصویربرداری در شهرستان سختی خاص خود را دارد و برای من که بعد از ازدواج به پروژه "گذر از رنجها" پیوستم، سختی خاص خود را داشت. در کل کار در شهرستان یک نقطه مثبتی در سریال بود و مخاطب با آن ارتباط خوبی برقرار کرد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.