کرمان؛

12 هزار نيرو تأمين امنيت انتخابات را بر عهده خواهند داشت

فرمانده انتظامي استان کرمان گفت : دو هزار و 146 شعبه اخذ راي در استان كرمان تعبيه مي شود و 12 هزار نيرو امنيت آن را بر عهده خواهند داشت.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سردار رضا بني اسدي در نشست خبري خود با اصحاب رسانه كه در سالن كوثر ستاد فرماندهي انتظامي استان برگزار شد، گفت: مشاركت و مساعدت مردمي سطح امنيت اجتماعي را ارتقا مي دهد.

وی همكاري مردم با پليس را سبب تقويت نقاط قوت و كاهش آسيب هاي اجتماعي دانست و خاطرنشان کرد: بايد از تمام ظرفيت ها در راستاي رسيدن به امنيت پايدار استفاده كنيم.

وي با اشاره به اشرافيت كامل پليس بر فعاليت هاي انتخاباتي نامزد ها و هواداران آنان در فضاي حقيقي و مجازي، تأكيد كرد: تا به اين لحظه به هيچ مشكل خاصي برخورد نكرده ايم.

فرمانده انتظامي استان برقراري و حفظ امنيت انتخابات را اولويت كاري امروز پليس عنوان و تصریح کرد : دو هزار و 146 شعبه اخذ راي در استان كرمان تعبيه خواهد شد و 12 هزار نيرو امنيت آن را بر عهده خواهند داشت.

وي كرمان را استاني سياسي خواند و گفت : بسياري از افراد با نفوذ جناح هاي سياسي ريشه در كرمان دارند و اين مساله تامين امنيت انتخابات را در اين استان حساس تر مي كند.

سردار بني اسدي در ادامه افزود : از اين رو از سربازان مراكز آموزشي ناجا و نيروهاي سپاه پاسداران نيز براي تامين امنيت اين رويداد مهم استفاده خواهيم كرد.

وي برگزاري سناريوي تامين امنيت انتخابات در شهرستان كرمان را سبب ارتقا آمادگي نيروهاي انتظامي دانست و خاطر نشان کرد : فضاي مجازي را به صورت مداوم مورد رصد قرار مي دهيم و تا امروز 80 سایت غيرمجاز در رابطه با تبليغات انتخاباتي را مسدود كرده ايم.

اين مقام ارشد انتظامي آموزش هاي همگاني پليس را باعث پيشگيري از جرايم خواند و گفت : با توجه به نزديك شدن به چهارشنبه اخر سال بايد مردم را نسبت به آسيب هاي مواد محترقه حساس كنيم و اين سنگيني اين رسالت بر عهده رسانه ها است.

انتهای پیام./

برچسب ها: انتخابات ، نظامی ، امنیت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار