کرمان؛

فازدوم جنگل قائم در آرامستان جدید کرمان ایجاد می شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان از اجرای فاز دوم مجموعه جنگل قائم در آرامستان جدید در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان، ایمان سیف‌الهی با بیان این خبر گفت: با توجه به درخواست تعدادی از سازمان های مردم نهاد (NGO) که با محیط زیست همکاری دارند، مبنی بر کاشت و نگهداری درخت در مسیر دسترسی به آرامستان جدید، مقرر شد شهرداری همکاری‌های لازم را در این زمینه با آنها انجام دهد.

وی از همکاری شهرداری با سازمان‌های مردم نهاد در نقشه برداری و تعیین گونه های گیاهی مناسب و سازگار با آب و هوای کرمان خبر داد و گفت: این طرح با محوریت (NGO) ها به زودی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان تصریح کرد: مشاوره های لازم در این زمینه داده شده و به زودی عملیات کاشت و نگهداری فضاهای سبز واقع در ابتدای آرامستان جدید توسط سازمان های مردم نهاد اجرا می‌شود.

مهندس سیف‌الهی خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف توسعه سرانه فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و ایجاد روحیه در شهروندان انجام می‌شود.

گفتنی است قبرستان فعلی کرمان درکنار جنگل قائم از نمای سرسبز برخوردار است وبه دلیل سرسبزی جنگ قائم اغلب کرمانیها دوست دارند بعد از مرگ خود نیز در محدوده سرسبزی دفن شوند.
انتهای پیام./
برچسب ها: آرامستان ، جنگل ، سرسبز ، روحیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار