اظهارات شجاعانه نماینده کویتی، خشم حامیان آل سعود را برانگیخت

یک نماینده پارلمان کویت در اظهاراتی، خواستار مقابله با عربستان سعودی و ترکیه به علت حمایت این کشورها از تروریسم شد.

اظهارات شجاعانه نماینده کویتی، خشم حامیان آل سعود را برانگیختبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الخلیج الجدید، «عبدالحمید دشتی» نماینده پارلمان کویت با متهم کردن عربستان سعودی به حمایت از تروریسم، در گفتگو با یک پایگاه خبری سوری اعلام کرد: «باید ریشه واساس تفکر وهابی – تفکیری را در موطن اصلی‌اش نابود کرد.» 

 وی افزود: «برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی و ترکیه حامیان اصلی تروریسم در این دوران هستند و باید با آن‌ها مبارزه کرد.» 

اظهارات این نماینده پارلمان کویت، خشم دلبستگان به رژیم آل سعود را برانگیخته است. آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی ضمن حمله شدید به این نماینده باشهامت، خواستار مجازات وی و لغو مصونیتش شدند. 

چندی پیش نیز سفارت عربستان سعودی در کویت در نامه‌ای از وزارت امور خارجه این کشور خواسته بود، عبدالحمید دشتی را به خاطر اظهارات درباره عربستان سعودی در رسانه‌های خبری، بازخواست و محاکمه کند. 

نماینده شجاع پارلمان کویت در پاسخ به این تهدید‌های آل سعود اعلام کرده بود هرگز از  اعلام نظرات خود  دست نمی‌کشد و همواره به مبارزه خود به منظور احقاق حق و دفاع از عقایدش ادامه می‌دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
باید به شهامت ایشان آفرین گفت
-
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
!!!لایک
آخرین اخبار