بسته اینستاگردی (175)؛

خانه تکانی الهام پاوه نژاد/طبع شعر بهرام رادان/دگرگونی حوزه فناوری و ارتباطات

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.



محمود واعظی وزیر ارتباطات اینستاگرام خودش را به فناوری های نوین اختصاص داده و از تحقق پروژه های راهبردی و بهره برداری از آن ها در پایان برنامه ششم توسعه گفته است.

وی در اینستاپست خود نوشت: یکی از روشهای توسعه فناوریهای نوین به منظور استفاده از خدمات و فرصتهای آن در کشور، انتقال دانش و تلاش برای بومی سازی و نوآوریبر مبنای آن است. حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور مداوم در حال دگرگونی است و کشور نباید در این زمینه از دنیا عقب بماند. در وزارت ارتباطات همکاران بنده در تلاش هستند تا با برنامه ریزی مناسب به مطالعه، بررسی و تحقیق در خصوص برخی پروژه های راهبردی این حوزه در کشور پرداخته تا بتوانند در پایان برنامه ششم توسعه، زمینه تحقق و بهره برداری از آنها را فراهم سازند. پروژه هایی مانند جویشگر بومی، اینترنت اشیاء، محاسبات ابری (کلود کامپیوتینگ)، بیگ دیتا (داده های عظیم) و نسل پنجم ارتباطات سیار (۵G) از جمله مهمترین این طرحها هستند که با تشکیل شوراهای راهبردی و مشورتی، استفاده از همه ظرفیتهای موجود علمی، دانشگاهی و پژوهشی کشور و همچنین حمایت و استفاده از توانایی های بخش خصوصی و دانش بنیان می توان به تحقق هر چه بهتر این طرحها امیدوار بود.



پست اینستاگرام الهام پاوه نژاد حال و هوای خانه تکانی گرفته است.

وی در اینستاپست خود نوشت: با گرد و غبار و آلودگي، همه ي تلخي ها و زهر ها را بريز دور.... خاطرات تلخ را تو كيسه زباله پر كن و بذار پشت در ، شب ببرن !هيچي مثل عطر پاك كننده و برق تميزي نيست....در و پنجره را باز بذار، تا زمستان را بدرقه نكني نمي توني آغوش را به بهار و روزهاي خوب باز كني...



پرستو صالحی تصویری از یکی سکانس های سریال "دوباره زندگی" را در اینستاگرامش منتشر کرده و خاطرات گذشته را مرور کرده است.

وی در اینستاپست خود نوشت: سريال دوباره زندگي زمستان ٨٣ و اين فسقلي كه تو بغل منه يكي از دوقولوهاي سريال پايتخت ه (سارا و نيكا ) ولي امكان نداره الان يادم بياد ايني كه تو بغلمه ساراست يا نيكا بسكه تو اين سنشون شبيه هم بودن يادش به خير وخدا زنده بدارد بانوي مهربان هنر سركار خانم ثريا قاسمي رو.



بهاره رهنما تولد دکترش را به صورت مجازی در اینستاگرام برگزار کرده است.

وی نوشت: دكتر مهربون و باشعور من از همه زحماتتون و دعاهاتون ممنونم شما فقط دكتر جسم نيستين كنار شما ادم روحش هم درمان ميشه تولدتون با دير كرد مبارك از خدا براتون بهترين ها رو ميخوام.


محمد رضا گلزار صبح خودش را با انتشار تصویری در اینستاگرام آغاز کرده است.


بهرام رادان هم اینستاگرام خودش را با ترانه ای از عبدالله بهزادی بروز کرده است.



محمود فکری عکسی قدیمی از دوران بازیکنی خود را منتشر کرده است.


شهره پیران هم نقاشی کودکانه دخترش آرمیتا را منتشر کرده که ظاهرا پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی را نشان می دهد.

حسن شمشادی هم تصویری از شوخی کاربری با انتخابات را منتشر کرده است.

وی نوشت: شرح در تصوير. فقط براي انبساط خاطر دوستان و همراهان ارجمندم. من نامزد ندارم ..




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
خیلی جالب بود