بان کی مون تحقیق درباره حمله متجاوزان به بازاری در یمن را خواستار شد

دبیر کل سازمان ملل خواستار آغاز تحقیقاتی درباره حمله هوایی متجاوزان سعودی به بازاری در یمن شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین‌هوا،‌ بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، روز یکشنبه «تحقیقاتی فوری و بی‌طرفانه» را در خصوص حمله هوایی روز شنبه به بازاری در یمن خواستار شد. این حمله به کشته شدن دست‌کم ۳۲ غیر نظامی و زخمی شدن دست‌کم ۴۱ نفر دیگر منجر شد. 

در بیانیه‌ای که سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد منتشر کرد، آمده است‌بان کی مون حمله هوایی به بازار خالق در شمال شرق صنعا را به شدت محکوم می‌کند. 

گزارش‌ها حاکی است این حمله هوایی را به اصطلاح ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان سعودی انجام داد. دیگر گزارش‌ها شمار تلفات این حمله هوایی را حدود ۴۵ نفر اعلام کرد. 

در این بیانیه آمده است: «دبیر کل سازمان ملل متحد از ادامه یافتن حملات هوایی شدید و درگیری‌های زمینی در یمن به رغم درخواست‌های مکرر وی برای توقف خصومت‌ها و درگیری‌ها، نگران است.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
دنیا تاکنون اشغال تر وبی لیاقت تراز این فرد برای این سمت به چشم ندیده است سمت ومقام ریاست توالتهای پارکها درحد وشایسته این فرد بی لیاقت بی ارزه هست احدی برای حرفهای این بی لیاقت تره هم خورد نمیکند بان کی مون مرده ای متحرک بیش نیست وو
آخرین اخبار