تمجید مدافع کهکشانی ها از ستاره درخشان رم

ستاره فراموش نشدنی تیم رم که در بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید مورد تشویق هواداران تیم میزبان قرار گرفت، آخرین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سرخیو راموس پس از اینکه بازیکن افسانه ای رم پیراهن امضا شده خود را به او داد، توتی را مورد تحسین قرار داد. توتی که در جریان مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، مورد تشویق هواداران مادریدی قرار گرفت.

کاپیتان 39 ساله رم پس از بازی پیراهن امضا شده خود را در اتاق رختکن به سرخیو راموس  داد و مدافع کهکشانی ها نیز اعلام کرد که گرفتن پیراهن امضا شده توتی برایش بسیار افتخار آمیز است.

راموس در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که کم و سن و سال تر بودم، توتی را بسیار دوست داشتم. او پس از مسابقه پیراهنم را درخواست کرد و من نیز پیراهن خود را به او دادم. البته پیراهن توتی در موزه من قرار خواهد گرفت. او بازیکنی نمونه و با وجود 40 سال سن همچنان ستاره است.

فرانچسکو توتی که تمام دوران حرفه ای خود را در ورزشگاه المپیکو گذرانده است، همزمان با پایان قرارداد خود در این فصل، از تیم رم جدا خواهد شد. چرا که نتوانسته است رضایت لوچیانو اسپالتی را جلب کند.

 انتهای پیام/
 
برچسب ها: راموس ، زئال مادرید ، توتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار