دشمن دیروز، دوست امروز!

اسپالتی: حضور 4 الی 5 توتی هم در تیم رم کم است!

اسپالتی و توتی پس از تساوی 3-3 در برابر آتالانتا در روز یکشنبه که با گلزنی ستاره کهنه کار ایتالیایی پایان یافت، در راهروی رختکن با یکدیگر درگیر شدند، اما اسپالتی بر خوب بودن رابطه خود با توتی پافشاری می کند.

اسپالتی: حضور 4 الی 5 توتی هم در تیم رم کم است!

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لوچیانو اسپالتی دلش می خواهد دست کم 4 الی 5 بازیکن با کیفیت دیگر همچون ستاره پیشین ایتالیا را در تیم رم در اختیار داشته باشد.

پس از جایگزینی اسپالتی به جای رودی گارسیا در ماه ژانویه، کاپیتان توتی نقشی پررنگ در تیم نداشته است، اما روز یکشنبه با آمدن به زمین بازی و به ثمر رساندن یک گل حساس در لحظات پایانی، موجب تساوی 3-3 تیم خود در برابر آتالانتا شد.

پس از این پایان دراماتیک، توتی و اسپالتی در راهروی رختکن با همدیگر درگیر شدند و رسما شایعات مبنی بر روابط تیره و تاریک میان یکدیگر را تایید کردند. گرچه هر دو چند روز بعد وجود هرگونه درگیری را تکذیب کردند و اسپالتی نیز در نشست خبری پیش از دیدار با تورینو از توتی به شدت تمجید کرد.

اسپالتی اعلام کرد: یک تیم متکی به یک بازیکن خاص نیست. نتایج هر تیم به تمام بازیکنان آن تیم مربوط می شود. من به 4 الی 5 توتی دیگر نیاز دارم!

هیچ شکی نیست که او در برگامو به داد تیم رسید، اما این موضوع به آن معنا نیست که کل تیم بود و توتی!

فرانچسکو بازیکنی درجه 1 است. تیم ما یک کاپیتان دارد و آن هم توتی است، ولی ما یک تیم نیز داریم.

من سرمربی هستم و اینجا حضور دارم تا رم را به قهرمانی برسانم.

قوانین و تصمیمات بخشی از کار من هستند. من تصمیم می گیرم که توتی چه زمانی در تیم حاضر خواهد بود و گلزنی او باعث خوشحالی من می شود.

اسپالتی در نهایت تیزبینی تاکید کرد که هیچ درگیری فیزیکی بین او و مهاجم رم رخ نداده است و افزود: مهم است که حقیقت را بگویید و به قوانین احترام بگذارید. من پس از بازی هیچ بازیکنی را در راهرو ندیدم و این حق من است که از خود دفاع کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار