ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود وزیر خارجه اندونزی به کرانه باختری

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی از ورود وزیر خارجه اندونزی و هیئت همراه وی به اراضی دولت فلسطین جلوگیری کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المنار، رژیم صهیونیستی اجازه ورود "رتنو‌مرسودی" وزیر خارجه اندونزی به رام‌الله در کرانه باختری را نداد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تاکنون توضیحی درباره این اقدام علیه وزیر خارجه اندونزی نداده است.

براساس بیانیه وزارت خارجه فلسطین، قرار بود وزیر خارجه اندونزی سفری رسمی به شهر رام‌الله در کرانه باختری داشته باشد و با "محمود عباس،" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، و" ریاض مالکی،" وزیر خارجه تشکیلات خودگردان دیدار کند.

وزارت خارجه فلسطین افزود: افتتاح کنسولگری افتخاری اندونزی در دولت فلسطین از جمله برنامه‌های دیگر سفر وزیر خارجه اندونزی به فلسطین بود.

با توجه به مخالفت رژیم صهیونیستی با ورود وزیر خارجه اندونزی به رام‌الله، ریاض مالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین برای استقبال از مرسودی به امان پایتخت اردن رفت.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دلیل ممانعت از ورود مرسودی به رام‌الله، مخالفت وی با دیدار با مقامات صهیونیست در قدس اشغالی است.

کمتر از یک هفته قبل، جاکارتا پایتخت اندونزی، میزبان برگزاری نشست سران سازمان همکاری اسلامی برای تحریم تولیدات شهرک‌های صهیونیستی در اراضی اشغالی بود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار