پیروزی کلینتون و ترامپ در انتخابات روز سه شنبه/ روبیو از رقابت ها کنار کشید

نامزدهای پیشتاز جمهوری خواه و دموکرات در حالی در رای گیری فلوریدا نیز پیروز شدند که مارکو روبیو رقیب ترامپ از دور رقابت ها کناره گیری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ با پیروزی در رأی‌گیری‌های درون‌حزبی، جایگاهشان به عنوان نامزدهای دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورشان را مستحکم کردند.

بر این اساس هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ که برای نامزدی حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رقابت می‌کنند توانستند در ایالت فلوریدا به پیروزی برسند.

هیلاری کلینتون، یکی از دو فرد رقابت‌کننده برای کسب عنوان نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، نتیجه رأی گیری درون حزبی در ایالت‌های فلوریدا، کارولینای شمالی و اوهایو را به نام خود ثبت کرد.

شبکه خبری بی بی سی انگلیسی لحظاتی قبل در خبری فوری، پیروزی هیلاری کلینتون را در ایالت‌های فلوریدا، کارولینای شمالی و اوهایو اعلام کرد.

شمارش آرای کارولینای شمالی نشان داد دونالد ترامپ در این ایالت به پیروزی رسیده است. "جان کِیسیک،" فرماندار ایالت اوهایو، موفق شد آرای این ایالت را از آن خود کند و ترامپ را از پیش رو بردارد. از سوی دیگر مارکو روبیو رقیب هم حزبی ترامپ پس از تحمل شکست های پیاپی، از دور رقابت ها کنار کشیده و راه را برای پیشتازی بیشتر وی هموار کرد.

همچنین دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه توانست علاوه بر ایالت های فلوریدا و کارولینای شمالی، در ایالت ایلینوی نیز به پیروزی برسد. هیلاری کلینتون نامزد دموکرات نیز توانست در ایالت ایلینوی به پیروزی برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
روبیو رییس جمهور شود
آخرین اخبار