بسته اینستاگردی(187)؛

عباس غزالی و خواهر زاده هایش/دندان پزشک عجیب احمد مهران فر/آرزوی بهاره رهنما برای فالوئرها

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


حمید بعیدی نژاد در پست اینستاگرامی خود نوشت:

بيانيه خانم موگريني مسؤول سياست خارجي اتحاديه اروپايي پيرامون نتيجه ارزيابي و مشورتهاي خود با وزيران كشورهاي عضو اتحاديه اروپا در بروكسل: "اجراي برجام در مسير درستي قرار دارد و آژانس بين المللي انرژي اتمي اخيرا در گزارش خود رسما تاييد كرده است كه ايران به تمامي تعهدات خود عمل كرده است. تحول مهم ديگر در ايران انتخابات بوده است كه نتيجه ي اين انتخابات بروشني نشان از ابراز اعتماد مردم به برنامه كاري رئيس جمهور آقاي روحاني بخصوص اصلاحات اقتصادي ايشان بوده است. 


محمود واعظی در آخرین پست اینستاگرامی خود از تعلق گرفتن شماره 112 به سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد.

محمود واعظی در اینستاگرام خود نوشت: شماره اضطراری ملی صد ودوازده به عنوان شماره امداد و نجات جاده ها دارای خصوصیت ویژه ای است که بر اساس استانداردهای شبکه های تلفن همراه، قابلیت برقراری تماس با این شماره از طریق کلیه شبکه های تلفن همراه و ثابت وجود دارد؛ به طوری که اگر در جایی از کشور، فقط پوشش یکی از شبکه های تلفن همراه وجود داشته باشد، مشترکین سایر اپراتورها با استفاده از پوشش این شبکه می توانند با شماره_۱۱۲ تماس برقرار کنند.

همچنین اگر گوشی در حالت قفل بوده و یا سیم کارت هم نداشته باشد، امکان تماس از طریق شبکه هر یک از اپراتورهای تلفن همراه کشور، با این شماره وجود دارد تا حادثه رخ داده توسط هموطنان به هلال احمر اعلام شود.




مرتضی طلایی عضو شورای شهر عکسی یادگاری با حضور تمامی اعضای شورای شهر را در اینستاگرامش منتشر کرده و به کار خود در شورای شهر سال 94 پایان داده است. 

وی در پست خود نوشت: سلام امروز آخرين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران در سال ٩٤ برگزار شد. خسته نباشيد به همه اعضاي محترم شورا و همكاران ارجمندم كه سال پركاري را پشت سرگذاشتند. همچنين خداقوت مي گويم به همكاران شورا، شوراياران گرانقدر و خبرنگاران گرامي كه دوشادوش اعضاي شورا سال ٩٤ را سپري كردند. اميدوارم سال ٩٥ همكارانم در شورا ، يكي از بهترين سالهاي فعاليتشان را تجربه كنند .

پي نوشت : چون جلسه امروز با حضور نيمي از اعضا برگزار شد به ناچار يك عكس قديمي انتخاب كردم كه در آن اكثريت اعضا حضور داشته باشند .





اینستاگرام منتسب به محمد باقر قالیباف تصویری را از آخرین روز کاری شهردار به همراه معاونین منتشر کرده است.


در این پست آمده است: شهرداری آخرین جلسه کاری با معاونین و شهرداران مناطق در سال ۹۴...۹۴/۱۲/۲۶

عزت الله ضرغامی با انتشار تصویری قدیمی از مجریان بخش خبری 19 باشگاه خبرنگاران از این بخش خبری و نوآوری های دست اند در کاران این بخش خبری قدردانی کرده است.

وی در پست خود نوشت: مجله‌ی خبری!مجله‌ی خبری شبکه اول سیما، در زمان راه اندازی؛ اقدامی نوآورانه و موفق بود که با درک صحیح از ذائقه مخاطبان به ویژه جوانان؛ توسط باشگاه خبرنگاران جوان طراحی و به اجرا درآمد.نوع لباس؛ گفتمان روان و دوستانه؛ حرکت‌‌های حساب شده مجریان در جلو دوربین ، انتخاب سوژه‌های متنوع و موردنیاز عمومی و تولید بسته‌های گزارشی قوی و حرفه‌ای باعث شد تا این برنامه‌ی جدید حوزه سیاسی به سرعت به یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها تبدیل و در کنار برنامه خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما و خبر ۲۰ شبکه خبر؛ مکمل برنامه‌های رسمی حوزه خبر شود.عکس بالا؛ یادگار بازدید و دیدار من با دست اندرکاران جوان و با انگیزه این برنامه ارزشمند است..

***پی نوشت***حوزه‌ی ارتباطات و اطلاع رسانی در طول یکی دو سال گذشته به شدت متحول شده است. توانمندی‌های فضای مجازی؛ شبکه‌های اجتماعی و به ویژه قابلیت بالای تلگرام و کانال‌های اطلاع‌رسانی آن موجب مشارکت گسترده در تولید و انتشار خبر شده است. این پدیده به نوبه خود دارای نقاط قوت و متقابلاً آسیب‌های قابل توجه است. سیاستگذاران و متولیان رسمی اطلاع رسانی در همه بخش‌های کشور باید با شناخت دقیق و واقع‌بینانه از این پدیده، به دنبال ایجاد تحول جدی و اقدامات نوآورانه و متفاوت از گذشته باشند.


بهاره رهنما اینستاگرام خودش را با آرزوی سلامتی برای دنبال کنندگان صفحه اش به روز کرده است.

وی در پست خود نوشت: سين اول سلامتي، تو چيدن هفت سين عيدتون يادتون نره سلامتي رو آرزو كنين براي خودتون و عزيزانتون كه نعمتي بالاتر از سلامتي وجود نداره ، اين روزا با سرزدن به بيمارستان ها و حال و احوال گرفتن از بيماراي اطرافمون ضمن ارزوي سلامتي براشون دلشون رو شاد كنيم ...


احمد مهران فر هم تصویری فانتزی را از دکتر دندان پزشکش به همراه خود را منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: سپاس فراوان از دوست عزيزم دكتر علي پهلوان كه اين روزها با دستهاي هنرمندش لبخندو اعتماد به نفس رو به من هديه داد.اينجا هم مطب دكترهدكتر علي پهلوان متخصص ترميم و زيبايه دندونه كه به نظرم هم تو كارش بي نظيره هم هنرمنده و هم ورزشكار و هم خوش اخلاق بعد از يه هفته من و مهرتاش تونستيم يه وقت كوچيك ازش بگيريم ولي الان شما بگيد دكتر كدوم يكيه؟ اين مسخره بازيا چيه؟ به نظر شما يه كم زيادي خوش اخلاق نيست؟ ما كه الان نفهميديم دكتر علي پهلوان معروف كدوم يكيه؟



عباس غزالی سلفی خودش با خواهر زاده هایش را منتشر کرده است.

وی نوشت: يه سلفيه باحال با خواهرزاده هاي عزيزم...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.