بسته اینستاگردی(186)؛

سبزی پلوی رامبد جوان/سلفی گلزار و عوامل سلام بمبئی/بهنوش بختیاری و جومونگ

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

حمید بعیدی نژاد، سخنان وزیر اطلاعات سابق آل سعود درباره سیاست های این کشور را منتشر کرد.

وی در پست خود نوشت: اظهارات اخیر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در مورد سیاستهای عربستان و درخواست وی از عربستان سعودی برای وارد شدن به رفع خصومتها با ایران چنان برای عربستان گران آمده است که اینبار در حرکتی غیر متعارف یکی از نزدیکان خاص واشنگتن یعنی پرنس ترکی بن آل سعود در سایت عرب نیوز به پاسخی تفصیلی به اوباما مبادرت نموده است. وی که از باسابقه ترین شخصیتهای خانواده سلطنتی آل سعود، وزیر اطلاعات سابق سعودی و برای مدتی نیز سفیر در واشنگتن بوده است مینویسد:نخیر آقای اوباما، آنطور که شما گفته اید ما مفت و مجانی سوار نیستیم که به هزینه دیگران مفت و مجانی نشسته باشیم و از تحولات منتفع شویم. ما هستیم که با کمک کردن به جنگندگان سوری آنها را برای سرنگونی بزرگترین تروریست منطقه یعنی بشار اسد بسیج کردیم.

ما بودیم که با کمک نظامی و لجستیک به یمن جلوی حوثی های خطرناک مورد حمایت ایران را که بدنبال اشغال یمن بودند گرفتیم و آمریکا را از ضرورت مداخله نظامی آسوده کردیم.این ما هستیم که بیشترین اوراق قرضه را از آمریکا با کمترین بهره خریداری کرده ایم و به اقتصاد آمریکا کمک بزرگی کرده ایم. ما بوده ایم که میزبان 30.000 آمریکایی در کشور خود هستیم که برای استفاده از تخصص آنها حقوق های بسیار بالای دلاری به آنها میدهیم. در ملاقات سپتامبر گذشته در ملاقات پادشاه سلمان با شما، بعد از آنکه شما به وی اطمینان دادید که تفاهم با ایران موجب جلوگیری از تولید سلاح هسته ای توسط ایران میشود، شما و پادشاه تصمیم گرفتید که متفقا با اقدامات بی ثبات کننده ایران مقابله کنید. حالا بجای این مقابله با ایران شما آمده اید و به ما اتهام می زنید که در سوریه، یمن و عراق جنگ فرقه ای راه انداخته ایم و حالا علاوه بر زخمهایی که خورده ایم به ما توهین می کنید و از ما میخواهید که در منطقه با ایران کار کنیم، ایرانی که شما آنرا حامی تروریسم میدانید.یا شاید شما آنقدر به ایران متکی شده اید که با فراخواندن ما دو کشور، عملا هشتاد سال همکاری و رابطه نزدیک سعودی و آمریکا را با رهبری ایران مقایسه می کنید که شما را دشمن بزرگ خود میخواند، و به دخالت در کشورهای عربی ادامه میدهد، و بدست حزب الله که شما هم آنرا سازمانی تروریستی میدانید از انتخاب رئیس جمهور لبنان جلوگیری می کند. بله آقای اوباما ما مردمی مفت و مجانی سوار نیستیم. ما همان کسانی هستیم که همواره متحد مردم آمریکا بوده ایم و وقتی جناب جورج بوش به عراق حمله کرد، سربازان ما دوش به دوش سربازان شما در عراق جنگیدند.




تصویری از مراسم افتتاح خط مترو مهرآباد در اینستاگرام منتسب به شهردار تهران منتشر شده است. 

در این پست آمده است: مترو مراسم افتتاح خط مترو فرودگاه مهرآباد... ۹۴/۱۲/۲۵


معصومه ابتکار در اینستاگرام خود نوشت: گزارش معصومه ابتکار در روز "اقدام برای رودخانه‌ها"معصومه ابتکار در کانال تلگرامش نوشت: 14 مارس مصادف با 24 اسفند روز جهانی اقدام برای حمایت از رودخانه‌ها و مقابله با سدسازی نام گرفته و به این بهانه مردم خواستار بهبود سیاست‌ها و شیوه تصمیم‌گیری مسئولان برای استفاده مناسب از آب و انرژی می‌شوند. متاسفانه علاوه بر افزایش جمعیت و توسعه شهرنشینی، ورود پساب‌های کشاورزی، صنعتی و خانگی و تجاوز به حریم یا احداث سد در مسیر رودخانه‌ها، مشکلاتی را برای این اکوسیستم آبی و گیاهان و جانوران وابسته به آن ایجاد کرده است.در ایران، سازمان حفاظت محیط زیست نظر به وظایفی که بر عهده دارد طی دو سال گذشته با جدیت مواردی را دنبال کرده و از آنجا که مهم‌ترین مسئله، "آلودگی آب‌ها" و تاثیر آن بر سلامت انسان و محیط زیست است، پایش آنلاین رودخانه‌ها از سوی سازمان با جدیت صورت گرفته است. البته توجه داشته باشید که پایش کمی و مدیریت حریم و منابع آب با وزارت نیرو و پایش کیفی بر عهده سازمان است.

به این منظور، نصب و راه‌اندازی ٢٩ ایستگاه پایش آنلاین رودخانه‌ها در دو سال اخیر در ١٦ استان، تجهیز آزمایشگاه‌های ٢٨ استان به دستگاه جذب اتمی برای سنجش و پایش فلزات سنگین در آب رودخانه‌ها، خرید تجهیزات آزمایشگاهی اندازه‌گیری سموم و هیدروکربن‌های نفتی برای ٥ استان، همچنین پایش رودخانه مرزی ارس با نصب و راه‌اندازی ایستگاه‌های پایش دوره‌ای و ثابت آنلاین در سه استان اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی صورت گرفته است. تداوم و تکمیل مطالعات مربوط به احیای 60 رودخانه کشور و جلوگیری از ورود پساب‌های صنعتی، فاضلاب‌ها و پسماندها با اخطارها و اقدامات قضایی نیز تداوم یافته است. پیگیری‌های متعدد و مصوبه شورای عالی آب برای احیای رودخانه کارون، تفاهم‌نامه با سازمان آب و برق خوزستان با هدف احیای حوزه آبخیز کارون، تالاب‌ها و رودخانه‌های آن، پیگیری مبحث رودخانه‌ها و تالاب‌های مرزی به‌ویژه هامون و آب‌های مشترک با افغانستان، احیای رودخانه کشف‌رود در خراسان رضوی که تبدیل به کانون زباله و فاضلاب شده بود ..



بهنوش بختیاری از نوه تازه به دنیا آمده خانواده خود رونمایی کرده که به گفته خودش شباهت بسیاری با جومونگ دارد.

وی در پست خود نوشت: ایشون جوان ترین فرد خانواده بختیاری همین امروز به دنیا آمدن... بارانا خانم بختیاری دختر شایان خواهرزاده گلم...نوه بهناز جانمه... دقت بفرمایید شباهت رو به خونواده خودمون...خاله بهنوشش میمیره براش...بارانا بختیاری شازده خانم بختیاریااااا...خوش اومدی به دنیا خاله جونم...خوشبخت بشی روی این زمین دختر قشنگم.... شبیه جومونگه بچمون...گردالو و نینی و دگمه طوره بچمون...دردت به سرم نننننننه





محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی که این روزها همراه با بنیامین بهادری در فیلم سلام بمبئی، محصول مشترک ایران و هند به کارگردانی قربان محمدپور ایفای نقش می کند، عکسی یادگاری همراه با عوامل پشت صحنه این فیلم به اشتراک گذاشت.


مهراب قاسم خانی هم اینستاگرام خودش را با تصویری در کنار سلطان فوتبال منتشر کرده و از کاربران خواهش کرده تا امشب چشم و چال هم را در نیاورند.

سلطان و من .... با حضور مهراوه شريفى نيا و هنرمند خردسال آقا نويان پ.ن: راستى جون هر كى دوست دارين امشب تا جايى كه ميتونين خوش بگذرونين ولى نزنين چش و چال خودتون و بقيه رو در بيارين.


میلاد کی مرام هم سلفی خودش را با هواپیمای ایرانی منتشر کرده و کاربران را به یک مسابقه دعوت کرده است.

وی در پست خود نوشت: پرچم بالاست اسم سه تا آهنگ كه خيلى دوست دارين و از خواننده هاى كشورمون هست( خواننده هاى با مجوز) برام بنويسيد. قراره يه كار جذاب بكنين مثلا:١:سيروان دوست دارم زندگى رو. يا...٢:محسن يگانه: سكوت. يا...٣:على زند وكيلى:لالايى. يا هر خواننده ى عزيز ديگه. سپاس از همراهيتون.


رامبد جوان با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از کار خیرخواهانه شب عید گفته از کاربران خواسته تا در این کار خیر شرکت کنند.

وی در پست خود نوشت: معرفی گروه، یکی از سنت‌های نوروز خوردن سبزی‌پلو با ماهی در شب عید است.به قول قدیمی ها در زمان سال تحویل باید اجاق خانه روشن باشد و دود از دودکش بیرون بیاید.اما داستان از انجا شروع شد كه بودند كساني كه از خانه و اجاق و دودكش سهمي نداشتند. و همچنين کسانی که بی تفاوت بودند.. از ۷۵ پرس سبزی پلو ماهی شروع شد.. هر سال با همت مردم همین شهر دیگ های سبزی پلو بزرگ تر شد... امسال هم میخواهیم دست در دست هم بگذاریم و بوی سبزی پلو ماهی شب عید را در سراسر مناطق محروم پخش کنیم..


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.