بسته اینستاگردی(179)؛

بوسه بر پیشانی شهید مدافع حرم/بهترین خاطره مهراوه شریفی نیا/حاشیه نگاری رشید پور از میهمانش

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


حمید بعیدی نژاد تصویری از جلسه مقامات ارشد سازمان همکاریهای اسلامی را منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: جلسه مقامات ارشد اعضاي سازمان همكاريهاي اسلامي در خصوص موضوع فلسطين امروز صبح در جاكارتا پايتخت اندونزي آغاز شد. آقاي دكتر ظريف رياست هيات ج. ا. ايران را برعهده دارند و با شركت در جلسه امروز بعداز ظهر وزيران امور خارجه فردا نيز در جلسه سران سازمان همكاريهاي اسلامي سخنراني خواهند داشت.اين جلسه براي بررسي آخرين وضعيت فلسطين برگزار ميشود. شرايط فلسطين بويژه وضعيت شهر بيت المقدس كه يكي از قديميترين، تاريخي ترين و معنوي ترين شهرهاي جهان است بسيار وخيم است. اسرائيليها روز بروز اقامت مسلمانان در اين شهر را مشكل تر و اقامت يهوديان در شهر را تسهيل ميكنند. بر اساس آمار، در دوره اخير نزديك سي درصد مغازه مسلمانان بسته شده است. در حاليكه دسترسي مسلمانان بطور مرتب به مسجد الاقصي محدود ميشود و ساعات زيادي را مسلمانان نميتوانند به مسجد وارد شوند، مسجد براي حضور يهوديان در حوالي مسجد بسته شده و براي ساعتهاي طولاني يهوديان ترغيب ميشوند كه براي دعا خواندن به محوطه مسجد بيايند. ساختن شهركهاي يهودي نشين بطور مرتب ادامه دارد و اسرائيل تلاش زيادي بعمل مي آورد كه شرايط جمعيتي را در شهرهاي مختلف بويژه بيت المقدس تغيير دهد. شرايط مردم فلسطين بسيار سخت است و مردم در محدوديت هاي زيادي زندگي مي كنند. اميدواريم برگزاري اين اجلاس بتواند حداقل يكبار ديگر توجه مردم جهان را به بحران فلسطين و جناياتي كه اسرائيل نسبت به اين مردم بي پناه مرتكب ميشود جلب نمايد.



محمود واعظی در پست خود نوشت:  روز شنبه نشست فعالان اقتصادی ایران و ترکیه در اتاق بازرگانی تشکیل شد. دو طرف در این نشست بر مسائل اقتصادی و تجاری، و ارتقای سطح مناسبات دو کشور و چگونگی دستیابی به هدف سی میلیارد دلاری در مبادلات بازرگانی دو کشور تاکید کردند.




معصومه ابتکار پست اینستاگرام خودش را به سخنرانی صادق لاریجانی اختصاص داده.

رییس قوه قضاییه امروز در سازمان حفاظت محیط زیست: به‌شخصه معتقدم شکار حرام است، مگر برای استفاده غذایی در شرایط خاص.محیط زیست بحثی فراقوه‌ای است و نمی‌شود فقط به قوه مجریه اکتفا کرد.متولیان رسمی، دستگاه های قضایی و غیر قضایی، نهادهای مردمی، حوزه‌های علمیه و دانشگاه ها هر یک سهمی در پیشبرد موضوع محیط زیست دارند. نگاه به محیط زیست ابزارگونه نیست و نباید باشد. محیط زیست و زیبایی‌های آن نه به واسطه خوش آمدن انسان‌ها ارزشمند باشد، بلکه به صورت ذاتی دارای ارزش است و باید به آن توجه شود. ما چه حقی داریم به عنوان انسان در محضر جمال الهی تصرف داشته باشیم، اینجا فقط بحث اضرار به انسان مطرح نیست، تصرف در جمال الهی مطرح است.



صفحه منتسب به سردار سلیمانی در اینستاگرام عکسی از حاج قاسم در کنار شهید مدافع حرم را منتشر کرده است.





بهاره رهنما از حمایت هنر زنان بلوچ و آوردن این هنر اصیل به تهران گفته است.

وی در پست خود نوشت: كيميا مالكى دانش آموخته ى كارشناسى گرافيك كه چند سالى هست ،در چابهار زندگى مى كند،با ديدن رنج ها و محروميت هاى زنان بلوچ ،از٢ سال پيش تصميم گرفت با حمايت از هنر سنتى و ديرين بانوان آن ديار به آنان كمك كند،او با سفارش كارهاى سوزن دوزى بر روى لباس،شال،كيف و .... توانسته با كار آفرينى تا حدى از نظر مالى ياريگر آنها باشد و برايشان درآمد زايى نمايد.چندى پيش من در سفرى به زاهدان با كيميا آشنا شدم و با ديدن زنان بلوچ وهنر دست و شرايط زندگى آنان از نزديك به او پيشنهاد دادم تا اين هنراصيل ايرانى را به تهران بياورد تا با معرفى اين صنعت بومى هم از اين هنر ايرانى و هم از زنان محروم و زحمتكش بلوچ حمايت شود.



رضا رشید پور که این روزها برنامه دید در شب را اجرا می کند با دعوت دکتر ظریف در این برنامه  توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

وی در پست خود نوشت: خوشحالم که گفتگو با دکتر ظریف توجه بخش عظیمی از شما مخاطبان فرهیخته را جلب کرده . البته برخی نظرهای منتقدانه را هم خواندم که اگر لازم باشد در فرصتی دیگر پاسخ خواهم داد . فعلا می خواهم چند نکته ی جالب از پشت صحنه ی برنامه بگویم . طبیعی است که حاشیه های گفتگو با مهمان ارزشمتدی مانند وزیر خارجه مملکت ، برای اقشار مختلف مخاطبان جذاب باشد. یک تیم حفاظت ایشان بسیار مودب بود . برای بازدید از هر قسمت از دفتر کار من ، ده بار اجازه می گرفتند . این شکل برخورد واقعا تعیین کننده و فرهنگ ساز است .دو حضور نیروهای حفاظتی در کوچه استودیو شک همسایه ها را برانگیخته بود . هرکدام سعی می کردند که اصل ماجرا را بفهمند . صبح روز بعد در اطراف محل کارمان شایعه شده بود که دیشب رییس جمهور به دیدار رشیدپور آمده ! فکر کن ...سه  پس از ورود وزیرخارجه ، فیلمبردار پشت صحنه با جدیت ایشان را تا دم در سرویس بهداشتی تعقیب کرد ! دکتر ظریف لبخند زد و گفت اگر اجازه بدهید دست و صورتم را بشویم !چهار مهمان برنامه مان نه اهل چایی بود و نه نسکافه . ولی تا دلتان بخواهد میوه را دوست داردپنج آقای ظریف مشغول پوست کندن میوه بود که آقای جابر انصاری تماس گرفت . چند نکته مهم در باره مراسم تقدیر از خبرنگاران هماهنگ کردند. آقای وزیر جناب سخنگو را " جابر جون" خطاب می کردشش ) آقای دکتر گفتگوهای سیاسی دید در شب را دیده بودند و نظرهای جالبی در مورد برخی از آنها داشتند . مثل ست بودن رنگ عبای آقای رسایی با مبل های دکور برنامه هفت قبل از شروع ضبط ، دکتر ظریف گفت که هیچ خط قرمزی برای طرح پرسش ندارد .

گفتند که هر چه دوست دارید بپرسید . بعد از پایان برنامه هم هیچ حساسیت و ملاحظه ای نسبت به مطالب مطرح شده نداشتندهشت اواسط کار شارژ لب تاپ متصل به ال ای دی های برنامه تمام شد . من نگران بودم که چگونه کلام پر حرارت جناب وزیر را قطع کنم که ایشان با طنازی خاص اصفهانی ها ناگهان گفتند بینندگان محترم ظاهرا شارژ لب تاپ تمام شده و باید این چند جمله را مجددا ضبط کنیم نه عکاس برنامه قبل از آغاز ضبط به مهمان گفت که آقای ظریف لطفا بخندید. از همان خنده های معروف . آقای ظریف هم پاسخ داد که آخر خنده دلیل می خواهد و البته بلافاصله با صدای بلند خندید !ده  پس از پایان ضبط با حوصله فراوان و علیرغم خستگی با تک تک عوامل برنامه عکس یادگاری گرفت و با لبخند و شوخی استودیو را ترک کرد .چند نکته مهم دیگر هم هست که دیگر در این پست نمی گنجد . شاید بعدا بنویسم.





بهرام رادان تصویری متعلق به روز درختکاری در کنار آتیلا پسیانی را منتشر کرده است.

وی نوشت: روز درختكاري خانه سينما حال اين عكس خيلى خوبه.



مهراوه شریفی نیا اینستاگرام خودش را با یکی از بهترین خاطره های زندگی به روز کرده.

وی در پست خود نوشت: اردبيل چند هفته قبل كوه سبلانِ زيبا و درياچه ى شورابيلِ خيلى زيباا.......

اپى نوشت: مهمون نوازى و معرفت و مهربونىِ مردم اردبيل هيچوقت از خاطرم نمى ره.حضور در ورزشگاهِ رضازاده يكى از بهترين خاطره هاى زندگيم شد.



عارف لرستانی تصویری از فیم سرباز را منتشر کرده است.

وی نوشت: فيلم سرباز كارگردان مسعود تكاور اسفد ٩٤



محمد رضا گلزار هم از یکی از شخصیت های فیلم سلام بمبئی به نام Arvind Thakur تشکر کرده و تصویری با این گروه را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.




پرستو صالحی دعایی در حق همه مردم این کشور را برای پست خودش انتخاب کرده.

وی نوشت: خدا جونم اين دمه عيدي هيچ پدر و مادر و سرپرست خانواده اي رو شرمنده زن و بچه و خانواده ش نكن الهي آمين اوستا كريم نوكرتيم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.