کاهش شاخص بورس‌های اروپایی

شاخص بورس‌های پاریس، فرانکفورت و لندن در معاملات روز جمعه کاهش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شاخص بورس های پاریس، فرانکفورت و لندن در معاملات روز جمعه کاهش یافت.

شاخص بورس پاریس یک و چهل و سه صدم درصد معادل 62 و 82 صدم واحد کاهش یافت و به 4322 واحد رسید. شاخص بورس پاریس روز پنجشنبه کاهش یک و سی و چهار صدم درصدی را تجربه کرده بود.
 
شاخص بورس فرانکفورت (داکس ) نیز یک و هفتاد و یک صدم درصد کاهش یافت و به 9794 واحد رسید.

شاخص بورس لندن (فوتسی) نیز چهل و هفت صدم درصد معادل 28 و 85 صدم واحد کاهش یافت و به 6146 واحد رسید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۵:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
کشورهای اروپایی مثل فرانسه، انگلیس، المان،در این چند سال ازسال 2011 ، با همکاری و همراهی شدن با سیاست های آمریکا که در اصل اسرائیل میشه گفت،البته قبلا بود و لی از این سال به بعد بیشتر شد. بیشتر اقدامات این کشورهای غربی سیاست خارجی،اقتصادی، نظامی خود را برای سیاست و اهداف اسرائیل انجام دادن. به طوری که منافع اسرائیل بیشتر اهمیت داره تا منافع و اقتصاد و مردم کشور خودشون. چرا چون در این در این سال ها مقامات های سیاسی و .... بیشتر طرفدار اسرائیل و یا یهودی هستن .مثلا نگاه فرانسه تمام دستگاهای فرانسه مثل دادگاها و پارلمان یهودی هستن و چقدر در مذاکرات هسته ای با ایران گیر میدادن و سنگ اندازی میکردن با وجود اینکه در ایران منافع زیادی داشتن . شرکت پژو 13 درصد از سود سالیانه خود رو ار دست داد و پنج هزار نیرو اخراج کرد و جالب اینکه چین جای اونا تو بازار خوردو گرفتن و بعد رفتن نزدیک بیست درصد یا بیشتر سهام پژو خریدن. یعنی کاری به منافع مردم فرانسه نداره این اسرائیل فقط خودش. چقد این آدمها بد ذات و کثیف. واقعا میشه با تبلیغات در فرانسه بین مردم و گفتن این حقایق کاری که خود اونا امریکا یها و غربی هامیکنند عرصه را برای اسرائیلی ها تنگ کرد.
آخرین اخبار