دكترعلي عسكري در ديدار رئيس مجلس:

تعامل و همکاری با نمایندگان مردم از اولویت‌های رسانه ملی است

دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما عصر امروز شنبه 22 خرداد با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي صداوسيما، رئيس مجلس در اين ديدار با تاكيد بر توليد برنامه‌هاي متنوع و متناسب با نيازهاي مخاطبان گفت: از صدا و سيما انتظار مي‌رود به گونه‌اي عمل كند كه همه اقشار جامعه مخاطب صداوسيما باشند.

دكتر لاريجاني در اين جلسه گفت: اطلاع رساني از مجلس شوراي اسلامي و تبيين قوانين و مصوبات مجلس شوراي اسلامي براي مردم را از مأموريت هاي رسانه ملي مي‌دانيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: مجلس شوراي اسلامي براي كمك به سازمان صدا و سيما به منظور رفع تنگناهايي كه با آن مواجه است، اعلام آمادگي مي كند؛ اين امر مي‌تواند صدا و سيما را در راستاي نقش آفريني بهتر به عنوان رسانه ملي، ياري كند.

وي تاكيد كرد: آنچه از صدا و سيما انتظار مي‌رود طرح‌ها و برنامه‌هاي نو و  متنوع است و بايد به گونه‌اي عمل شود كه همه اقشار جامعه مخاطب صدا و سيما باشند.

رئيس قوه مقننه ادامه داد: جامعه ايران، جامعه متكثري است لذا بايد به همه جهات جامعه توجه شود؛ به خصوص براي نسل جوان كه مهم‌ترين مخاطبان هستند، بايد برنامه‌هاي جذاب تهيه شود.

دكتر علي عسكري نيز در اين جلسه گفت: تعامل و همكاري با نمايندگان و استفاده از ديدگاه‌ها و توانمندي‌هاي فكري و انديشه‌اي آنان در برنامه‌هاي رسانه‌اي به منظور تبيين مسائل كشور، از جمله اولويت هاي رسانه ملي در حوزه مجلس است.

رئيس سازمان صداوسيما افزود: اين سازمان همكاري با كميسيون‌هاي مجلس شوراي اسلامي در راستاي گردش دانش و اطلاعات را به عنوان مقدمه‌ اي براي قانونگذاري مدنظر قرار خواهد داد.

دكتر علي عسكري، انعكاس ديدگاه هاي نخبگان از موضوعات مورد تاكيد رسانه ملي است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار